  • 1. Data: 2003-01-29 18:15:39
    Temat: budynki gospodarcze
    Od: "Robinh" <r...@p...onet.pl>

    mam pytanie
    mianowicie wprowadziłem się niedawno do domku jednorodzinnego i tu problem
    sąsiedzi mają na podwórku dwie budy - niby szopki a wnich istna menażeria
    jakieś kury króliki itp.Czy ktoś z was zna jakies przepisy regulujące takie
    "budowle" w środku miasta bądź co bądź w dodatku na 400 metrowej działce,
    nie muszę chyba wspominać przy okazji o zapachach, na to to nawet słow w
    języku polskim chyba nie znajdę.
    Z góry dzięki za pomoc
    Robert

  • 2. Data: 2003-01-30 10:24:26
    Temat: Re: budynki gospodarcze
    Od: PaweŁ N. <p...@n...mail>

    On Wed, 29 Jan 2003 19:15:39 +0100 "Robinh" <r...@p...onet.pl> wrote:

    > mam pytanie
    > mianowicie wprowadziłem się niedawno do domku jednorodzinnego i tu problem
    > s?siedzi maj? na podwórku dwie budy - niby szopki a wnich istna menażeria
    > jakie? kury króliki itp.Czy kto? z was zna jakies przepisy reguluj?ce takie
    > "budowle" w ?rodku miasta b?dĽ co b?dĽ w dodatku na 400 metrowej działce,
    > nie muszę chyba wspominać przy okazji o zapachach, na to to nawet słow w
    > języku polskim chyba nie znajdę.
    > Z góry dzięki za pomoc
    > Robert

    Można spórbowac w ten sposób, sprawdzić w urzędzie gminy, jak mają pla
    miejscowy na ten teren to co w nim jest zapisane, ponadto można się kopnąć do
    Sanepidu. Jeszcze jest kwestji odległości tego typu budynków od granicy
    działki, regulije to
    ROZPORZĄDZENIE
    MINISTRA INFRASTRUKTURY
    z dnia 12 kwietnia 2002 r.
    w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich
    usytuowanie.
    (Dz. U. z dnia 15 czerwca 2002 r.)
    --
    pozdrawiam....