  • 1. Data: 2003-01-29 17:50:44
    Temat: reklama alkoholu i wyrobow tytoniiowych w internecie
    Od: "chemik" <c...@e...spox.org>

    Witam mam takie male pytanie jak to jest z reklama wyrobow alkoholowych i
    tytoniowych na lamach internetu ? moze ktos wie i mi pomoze ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-01-29 19:38:45
    Od: "[sis]" <s...@u...board.usun.pl>

    > Witam mam takie male pytanie jak to jest z reklama wyrobow alkoholowych i
    > tytoniowych na lamach internetu ? moze ktos wie i mi pomoze ?

    Takie same zasady jak na mediach innych (papier, tv, radio).

    Pozdrawiam,
    Kamil
    --
    kiss me! i'm polish

  • 3. Data: 2003-01-29 20:13:49
    Od: "Kidprotect" <f...@k...pl>

    zawsze mozesz wyszperac kraj z liberalnym prawem i wybrac serwer w tym kraju
    na stronke.