  • 1. Data: 2003-01-29 19:23:09
    Temat: problem z odzyskaniem pieniedzy od Canal Plus
    Od: "Michał Kaliński" <k...@N...gazeta.pl>

    Canal Plus przyznal sie ze jest mi winien pieniadze za zwrot dekodera.
    Mija szesc miesiecy a pieniedzy nie widac na moim koncie.
    Pomimo dwukrotnych zapewnien w rozmowach telefonicznych, ze juz wysylaja
    pieniadze, ciagle ich nie mam.
    Jak ich zmusic do zaplacenia?
    Czy domagac sie od nich odsetek za zwloke w zaplacie?

    Czekam na fachowa pomoc.
    Z gory dziekuje.

  • 2. Data: 2003-01-29 20:19:42
    Temat: Re: problem z odzyskaniem pieniedzy od Canal Plus
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Kaliński" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pieniadze, ciagle ich nie mam.
    > Jak ich zmusic do zaplacenia?
    > Czy domagac sie od nich odsetek za zwloke w zaplacie?

    Masz prawo żądać odsetek za zwłokę oraz zwrotu kosztów
    upomnień, wezwań, telefonów itd. (art. 481 §1, 2, 3 k.c.)
    Ja na Twoim miejscu wyznaczyłbym na piśmie ostateczny termin
    zwrotu kaucji i uprzedził o zamiarze złożenia zawiadomienia o
    popełnieniu przestępstwa.
    Joker