  • 11. Data: 2010-01-04 14:02:44
    Temat: Re: Problem - świadectwo pracy a umowa o pracę
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2010-01-04 14:51, Liwiusz pisze:

    > No to będzie: asystent magistra; sprzedawca.

    Nie wiem co będzie. Piszę tylko że nie musi (nie powinno) tam być to co
    w umowie o pracę, jeśli rzeczywistość była inna.

    --
    @2009 Johnson

  • 12. Data: 2010-01-04 14:06:37
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 04 Jan 2010 15:02:44 +0100, Johnson napisał(a):

    > Nie wiem co będzie. Piszę tylko że nie musi (nie powinno) tam być to co
    > w umowie o pracę, jeśli rzeczywistość była inna.

    Ciekawe co mógłby zażądać aplikant radcowski ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 13. Data: 2010-01-04 19:08:47
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > To chyba takie zwyczajowe nazewnictwo w aptekach, pewnie miało rozróżniać
    > "magistra farmacji" od "lekarza medycyny".

    Raczej magistra od technika

    Feromon

  • 14. Data: 2010-01-04 19:10:14
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > No to będzie: asystent magistra; sprzedawca.

    Jeśli bedzie "asystent" to oznacza, że obok BYŁ magister. Jeśli nie....

    Feromon

  • 15. Data: 2010-01-04 19:40:02
    Temat: Re: Problem - świadectwo pracy a umowa o prac
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Master Blaster" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    k.googlegroups.com...

    Moim zdaniem samej nazwy zmienić się w świadectwie nie da, natomiast
    możnaby domagać się uwzględnienia faktu, że powierzono jej obowiązki
    magistra.