  • 1. Data: 2010-01-03 19:53:45
    Temat: Podszywanie sie pod kogos w necie
    Od: Dziku <n...@i...com>

    Witam.
    Jakas osoba na jednym z portali randkowych umiescila moje zdjecie.
    DOmyslam sie kto to jest.
    Czy jest na to jakis paragraf? Zrobilem screen profilu wraz z moim
    zdjeciem. Czy moge z tym isc na policje?

  • 2. Data: 2010-01-03 20:01:42
    Temat: Re: Podszywanie sie pod kogos w necie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dziku" <n...@i...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > DOmyslam sie kto to jest.
    > Czy jest na to jakis paragraf? Zrobilem screen profilu wraz z moim
    > zdjeciem. Czy moge z tym isc na policje?

    Na pewno masz roszczenie cywilne o naruszenie praw do wizerunku. Poza tym
    przeważnie coś takiego można zakwalifikować jako złośliwe niepokojenie.

  • 3. Data: 2010-01-03 20:11:38
    Od: Dziku <n...@i...com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Użytkownik "Dziku" <n...@i...com> napisał w wiadomości
    >
    > Na pewno masz roszczenie cywilne o naruszenie praw do wizerunku. Poza
    > tym przeważnie coś takiego można zakwalifikować jako złośliwe niepokojenie.

    Czyli sprawa cywilna jesli juz ? Wiec na policje nie ma co z tym isc?
    Osoba ta nie daje mi spokoju od kilku miesiecy.

  • 4. Data: 2010-01-03 20:23:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Czyli sprawa cywilna jesli juz ? Wiec na policje nie ma co z tym isc?
    > Osoba ta nie daje mi spokoju od kilku miesiecy.

    Złośliwe niepokojenie, to wykroczenie.

  • 5. Data: 2010-01-03 20:29:00
    Od: Dziku <n...@i...com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Złośliwe niepokojenie, to wykroczenie.
    A umieszczanie zdjec?

  • 6. Data: 2010-01-03 20:50:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A umieszczanie zdjec?

    A mógłbyś ewentualnie zapoznać się z moim poprzednim postem. Nie to, bym
    nie chciał Ci odpowiedzieć, ale dwa razy w ciągu kilku minut w tym samym
    wątku?

  • 7. Data: 2010-01-04 06:33:23
    Od: Łukasz Bąk <n...@n...pl>

    Robert Tomasik pisze:

> [...]
    >
    > A mógłbyś ewentualnie zapoznać się z moim poprzednim postem. Nie to, bym
    > nie chciał Ci odpowiedzieć, ale dwa razy w ciągu kilku minut w tym samym

    Idź z tym screenem na policję i złóż doniesienie a bystrzaki już
    Cię nakierują bo jakby tego nie nazywać to intuicyjnie wiadomo,
    że ktoś coś nielegalnego tu zrobił co?

    Fajne są takie pytania: "Jak mnie boli ząb to mam iść do dentysty"?

    "A jak mnie boli ten na dole?" ;)

    --
    Łukasz Bąk