  • 11. Data: 2006-01-24 21:21:43
    Temat: Re: Prepaidy - niemożność skorzystania z opłaconej usługi
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrndtd5oq.upq.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...

    > Jeżeli w regulaminie będzie napisane, że nie przyjmują żadnych
    > reklamacji to też będzie w porządku? Bo tak jest w regulaminie.

    A co ma jedno do drugiego?

  • 12. Data: 2006-01-24 23:08:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Renata Gołębiowska [###R...@a...waw.pl.###] napisał:

    Chcącemu nie dzieje się krzywda. Wybierz ofertę innego operatora,
    gdzie kredyt traci ważność po 6 miesiącach przykładowo.

  • 13. Data: 2006-01-25 06:47:16
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma)

    > Jeżeli w regulaminie będzie napisane, że nie przyjmują żadnych
    > reklamacji to też będzie w porządku? Bo tak jest w regulaminie.
    no, na szczescie regulamin jest najnizej usytuowanym "prawem" i jezeli znajdziesz np.
    w kodeksie cywilnym zapisy, ktore sa w sprzecznosci z regulaminem, to te punkty w
    regulaminie z definicji sa niewazne. Ale zycie jest inne, WSZYSCY (operatorzy,
    ubezpieczyciele itd itp) ida na to, ze jak trafi sprawa do sadu to przegraja, ale
    takich osob jest 3 moze 5 % to i tak oplaca im sie lamac prawo.
    a panowie ktozy za to odpowiadaja maja cieple posadki, wiec maja to w nosie.

    Łukasz Kuźma

    ---------------------
    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    Harry Potter i Książę Półkrwi
    NIEZIEMSKI KONKURS i czarodziejskie gadżety!
    http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fwww.harrypotter.
    wp.pl&sid=637

  • 14. Data: 2006-01-25 12:58:37
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > a panowie ktozy za to odpowiadaja maja cieple posadki, wiec maja to w
    > nosie.

    Niedozwolone zapisy w umowie - niby jest narzedzie, ale UOKiK nie dziala na
    tyle sprawnie, zeby sie takimi przypadkami rzetelnie zajmowac... niestety.
    Na ogol przychodzi jeden klient, wskazuje niedozwolony zapis w umowie, prosi
    UOKiK o wszczecie postepowania - a UOKiK spycha go do Federacji Konsumentow,
    mowiac ze sie takimi drobiazgami nie zajmuje, "bo tylko pan jeden sie
    zglosil, jako poszkodowany". Tak przynajmniej bylo w moim przypadku...

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 15. Data: 2006-01-25 14:16:07
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dr6c53$9c9$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Wybierz ofertę innego operatora,
    > gdzie kredyt traci ważność po 6 miesiącach przykładowo.

    Czy 4 czy 6 to tylko szczegół. Renacie chyba chodzi o samą zasadę.
    Ale IMHO nie ma racji o tyle, że na takie reguły klient się godzi kupując
    usługę.

  • 16. Data: 2006-01-25 14:33:16
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <4...@w...pl>, Łukasz Kuźma wrote:

> [...]
    takich osob jest 3 moze 5 % to i tak oplaca im sie lamac prawo. > a
    panowie ktozy za to odpowiadaja maja cieple posadki, wiec maja to w

    Niestety sztuka czytania ze zrozumieniem usycha w zastraszającym
    tempie. Przykro to stwierdzić, ale jesteś jedyną osobą w tym wątku,
    która zrozumiała pytanie:)

    Renata

  • 17. Data: 2006-01-25 14:33:51
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dr816p$ca7$1@atlantis.news.tpi.pl>, Alek wrote:
> [...]
    >
    > Czy 4 czy 6 to tylko szczegół. Renacie chyba chodzi o samą zasadę.
    > Ale IMHO nie ma racji o tyle, że na takie reguły klient się godzi kupując

    No to jesteś drugą osobą:)

    Renata

  • 18. Data: 2006-01-25 15:07:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Alek [###alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl.###] napisał:
> [...]
    > Czy 4 czy 6 to tylko szczegół. Renacie chyba chodzi o samą zasadę.
    > Ale IMHO nie ma racji o tyle, że na takie reguły klient się godzi

    Ale ja wiem, że jej nie o to chodzi. Chciałem jej wykazać, na jakiej
    zasadzie to działa. Sama wybiera taką ofertę.

  • 19. Data: 2006-01-26 06:35:15
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma)

    > Czy 4 czy 6 to tylko szczegół. Renacie chyba chodzi o samą zasadę.
    > Ale IMHO nie ma racji o tyle, że na takie reguły klient się godzi kupując
    > usługę.

    a ja sie zastanawiam czy jest to zgodne z kodeksem postepowania cywilnego badz z
    handlowego. Jedna siec (chyba plus) po kilku miesiacach blokuje mozliwosc
    wychodzenia z komorki, ale nie kasuje stanu konta, natomiast chyba orange tak, jak
    mija te 6 miesiecy, czy ile tam to konto jest zerowane. Zastanawiam sie czy idea
    postepuje zgodnie z prawem.
    Regulaminy regulaminami, ale kodeksy prawne stoja wyzej i te wlasnie regulaminy sa w
    duzej czesci niezgodne z np. kodeksem cywilnym, wiem bo sam wygralem sprawe w
    sadzie, ale.... trwalo to 2 lata..

    Łukasz Kuźma

    ---------------------
    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    III Międzynarodowy Zlot Morsów Mielno - Pogodoodporni 2006!
    Już 29 stycznia w Mielnie - Kibicuj śmiałkom i zostań pogodoodporny!
    Konkursy z cennymi nagrodami i dobrą zabawę zapewnia Actimel:
    http://klik.wp.pl/?adr=www.pogodoodporni.pl&sid=643

  • 20. Data: 2006-01-26 07:10:03
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <l...@w...pl> napisal(a):

> [...]
    mija te 6 miesiecy, czy ile tam to konto jest zerowane. Zastanawiam sie czy idea

    Umowa z operatorem mówi: Za pieniądze kupujesz pewien kredyt do wykorzystania
    tylko i wyłącznie na jego usługi tylko i wyłącznie w ustalonym czasie. Koniec
    kropka.

    Identyczną sytuację masz kiedy kupujesz czasowy bilet na tramwaj, ważny
    przez kolejne 30 minut. Jak już skasujesz, to albo go wykorzystasz
    w ciągu 30 minut, albo przepadnie.

    Jeśli widzisz gdzieś niezgodność z "KPC lub KH" :), to podaj, tylko
    wyraźnie i z odnośnikami do odpowiednich zapisów aktów prawnych.
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl