eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo telekomunikacyjne - przerwa w świadczeniu usługiPrawo telekomunikacyjne - przerwa w świadczeniu usługi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Schwester" <j...@c...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo telekomunikacyjne - przerwa w świadczeniu usługi
    Date: Mon, 13 Dec 2004 10:30:19 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 10
    Message-ID: <cpjngd$8jj$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cnhcement.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1102930253 8819 80.55.122.62 (13 Dec 2004 09:30:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Dec 2004 09:30:53 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:263064
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!
    Czy to prawda, że jeśli operator świadczący usługi telekomunikacyjne
    (konkrenie dostawca internetu) nie dostarcza mi sygnału (np. z powodu
    awarii) to za każdy dzień przerwy przysługuje mi zwrot abonamentu w
    wysokości 1/15 miesięcznej opłaty?
    Jeśli tak, to proszę o podstawę prawną.

    pozdrawiam
    Schwester

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1