eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo telekomunikacyjne - przerwa w świadczeniu usługiRe: Prawo telekomunikacyjne - przerwa w świadczeniu usługi
  • Data: 2004-12-13 11:40:01
    Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne - przerwa w świadczeniu usługi
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości
    news:cpjngd$8jj$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam!
    > Czy to prawda, że jeśli operator świadczący usługi telekomunikacyjne
    > (konkrenie dostawca internetu) nie dostarcza mi sygnału (np. z powodu
    > awarii) to za każdy dzień przerwy przysługuje mi zwrot abonamentu w
    > wysokości 1/15 miesięcznej opłaty?
    > Jeśli tak, to proszę o podstawę prawną.

    nie wiem jak z internetem ale jesli to podpada pod takie samo prawo jak
    telefon to i prawda i nieprawda ;)

    bo po pierwsze zalezy to od dlugosci przerwy o ile mnie pamiec nie myli to
    powyzej 1,5 doby przerwy placisz 1/30 abonamentu mniej, za kazdy dzien braku
    uslugi, a powyzej 3 dni przerwy, 1/30 abonamentu mniej i dodatkowo zwracaja
    ci 1/15 za kazdy dzien, chyba,
    ale to musial bys poszukac w necie albo ktos sie tu wypowiedziec kto jest w
    tym na bierzaco


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1