  • Data: 2008-02-13 15:37:36
    Temat: Prawo spółdzielcze i znacząca zmiana w lokalu [HELP]
    Od: "Tom" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam spółdzielcze własnościowe mieszkanie, spółdzielnia zażyczyła sobie
    ocieplenia balkonu najgrubszym z możliwych systemów co wg mnie w znaczący
    sposób pomniejszyło by balkon (zmniejszenie o 0.6m2)

    Nie zgodziłem się na to i nie dopuściłem do całkowitego ocieplenia (2/3
    zostało ocieplone), teraz spółdzielnia stawia wniosek o wykluczenie mnie z
    członków spółdzielni.

    Czy mam prawo decydować o istotnych zmianach w lokalu ? i czy miałem prawo
    odmówić zgody na ocieplenie? Duży ładny szeroki balkon to dla mnie
    ważny element i minnymi z tego powodu kupowałem to mieszkanie.
    Dochodzi też kwestia ze jestem osobą niepełnosprawną i zmniejszenie balkonu
    uniemożliwi lub znacząco utrudni mi korzystanie z niego.
    Przecież możliwość dostosowania mieszkania (parterowego) do potrzeb
    niepełnosprawnej osoby to też moj przywilej (a może się mylę?)

    Sprawa najprawdopodobniej skończy się w sądzie dlatego już pytam, może
    nakieruje mnie ktoś na ustawy/stronę traktującą w tym zakresie.

    dziękuję