  • Data: 2008-02-13 17:23:21
    Temat: Re: Prawo spółdzielcze i znacząca zmiana w lokalu [HELP]
    Od: "Tom" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
    news:fov6ru$8gh$1@news.wp.pl...
    > Czym?
    > Styropianem czy inna metodą?
    > Ile grubości chcieli dać?
    > BTW wykluczenie z członkostwa bardzo straszne nie jest, prawa do lokalu
    > nie stracisz, no ale czasem opłaty mogą być inne
    > (szczególnie jak spółdzielnia ma dochód z lokali uzytkowych).
    > JaC

    Dzięki za odpowiedz

    Czy na pewno nie stracę prawa do lokalu ? a jedyną konsekwencją ew
    wykluczenia z rejestru członków jest wzrost opłat?
    Mieszkanie kupiłem na wolnym rynku 10 lat temu (jeśli to ma znaczenie).

    Balkon a własciwie logia jest długa ale wąska ma 79cm szerokości a po
    ociepleniu miała mieć conajmniej 15cm mniej co uniemożliwia wprowadzenie
    wozka dziecięcego lub inwalidzkiego a o utrudnionym poruszaniu nie wspomnę.
    Pytałem znajomych i gdzie nie sprawdzałem to ocieplenia na balkonach były
    wykonywane 3-5cm systemem.

    pozdrawiam