  • Data: 2008-07-17 08:00:17
    Temat: Prawo pierwokupu
    Od: Renata Golebiowska <R...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba od wielu lat dzierżawi kawałek rolnej ziemi od "miasta". Miasto
    chce przekształcić ziemię na budowlaną i sprzedać. Czy dzierżawcy
    przysługuje ustawowe prawo pierwokupu?

    Jeśli podałam za mało informacji, żeby to rozstrzygnąć, spróbuję
    dowiedzieć się czegoś więcej. Jakie ustawy powinnam przeczytać, które
    by to wyjaśniły? Zajrzałam do ust. o gospodarce nieruchomościami, ale
    tam chyba tylko o prawie pierwokupu przysługującym gminie, a kc mówi
    zdaje się tylko jak się je stosuje, a nie w jakich przypadkach.

    TIA
    Renata