eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo ochrony konsumenta u operatora GSM, › Prawo ochrony konsumenta u operatora GSM,
  • Data: 2002-10-25 08:37:16
    Temat: Prawo ochrony konsumenta u operatora GSM,
    Od: RRObbi <p...@p...onet.USUN.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    Kupiłem w promocji telefon Ericsson T65 wraz z podpisaniem umowy.
    Telefon kosztował mnie 1 PLN (tak jest na fakturze). Oddałem go już
    dwukrotnie na gwarancję z tą samą usterką. Dwa razy zrobili to samo,
    czyli: update softu. Boję się, że jak oddam go po raz trzeci to wpiszą
    mi usterka mechaniczna, która nie podlega gwarancji. I będę miał
    uszkodzony telefon. (Tak zrobili z moim kolegą).
    Czy w takiej sytuacji jest możliwość rezygnacji z gwarancji i
    przejście na rękojmie. I co dzięki temu uzyskam? Czy operator musi mi
    dać nowy telefon, który na roczną gwarancje, czy odda mi tylko 1
    złoty.

    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1