-
11. Data: 2006-10-16 13:35:16
Temat: Re: Prawo konsumenckie-kto ma wymienic towar?
Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
Dnia 16.10.2006 SOTB <o...@p...was> napisał/a:
> Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
> news:1u3c04-2iv.ln1@ziutka.router...
>> Dnia 16.10.2006 dropsec <d...@i...pl> napisał/a:
>>> A ja mam pomysl taki ze nie zgadzam sie na zwrot kasy, moge mu to
>>> naprawic i
>>> zrobie tak ze zaniose sam to do serwisu nokii (bo i tak gwarancja jest
>>> wazna
>> Tak, pomysł dobry. A teraz opowiedz, jak zmusisz klienta do wydania Tobie
>> dokumentu gwarancyjnego i dowodu zakupu, jeśli z jakiś powodów będzie
>> wymagany.
> Przecież klient musi dostarczyć kartę gwarancyjną razem z telefonem.
Przy reklamacji z tyt. niezgodnosci?
--
Marcin
-
12. Data: 2006-10-17 11:01:51
Temat: Re: Prawo konsumenckie-kto ma wymienic towar?
Od: "SOTB" <o...@p...was>
Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
news:kdec04-jm.ln1@ziutka.router...
> Dnia 16.10.2006 SOTB <o...@p...was> napisał/a:
>> Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
>> wiadomości
>> news:1u3c04-2iv.ln1@ziutka.router...
>>> Dnia 16.10.2006 dropsec <d...@i...pl> napisał/a:
>>>> A ja mam pomysl taki ze nie zgadzam sie na zwrot kasy, moge mu to
>>>> naprawic i
>>>> zrobie tak ze zaniose sam to do serwisu nokii (bo i tak gwarancja jest
>>>> wazna
>>> Tak, pomysł dobry. A teraz opowiedz, jak zmusisz klienta do wydania
>>> Tobie
>>> dokumentu gwarancyjnego i dowodu zakupu, jeśli z jakiś powodów będzie
>>> wymagany.
>> Przecież klient musi dostarczyć kartę gwarancyjną razem z telefonem.
>
> Przy reklamacji z tyt. niezgodnosci?
Ano, fakt