eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo e-konsumenta.Prawo e-konsumenta.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.
    tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "gawdzik" <g...@l...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo e-konsumenta.
    Date: Tue, 31 May 2005 13:25:25 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 14
    Message-ID: <d7hhs7$2cc$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: daa17.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1117539016 2444 83.23.0.17 (31 May 2005 11:30:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 31 May 2005 11:30:16 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:301063
    [ ukryj nagłówki ]

    Cześć,
    przytrafiła mi się ostatnio taka historia. Zakupiłem w sklepie internetowym
    pewne urządzenie, po rozpakowaniu i podłączeniu okazało się ono jednak
    niesprawne. Czy w takim wypadku przysługuje mi 10-dniowy termin zwrotu
    produktu bez podania przyczyny? Czy postępuję się wtedy wg. praw dotyczących
    sprzedaży produktu niezgodnego z umową? Krótko chodzi mi o to czy mogę
    bezwględnie rządać od sklepu zwrotu gotówki czy najpierw muszę odesłać
    sprzęt do serwisu w celu jego sprawdzenia?

    --
    Pozdrawiam:
    gawdzik


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1