eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo e-konsumenta.Re: Prawo e-konsumenta.
  • Data: 2005-05-31 14:47:34
    Temat: Re: Prawo e-konsumenta.
    Od: kam <X#k...@w...pl#X> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    gawdzik napisał(a):
    > Tak, czytałem to wszystko. Nie wiem tylko, jak już wspomniałem, czy w tym
    > wypadku przysługuje mi prawo zwrotu w terminie 10 dni czy muszę najpierw
    > produkt reklamować? I jeszcze pytanie kto pokrywa w takim wypadku koszty
    > przesyłki? (mówię zarówno o reklamacji jak i zwrocie towaru w ciągu 10 dni).

    Możesz zwracać, nie musisz reklamować niezgodności. Tylko że napisałbym
    że towar był niepsrawny, tak żeby nie zarzucono Ci jego uszkodzenia.
    Przy zwrocie - raczej Ty. Przy reklamacji z niezgodności - masz prawo
    żądać zwrotu poniesionych kosztów.

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1