eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo e-konsumenta.Re: Prawo e-konsumenta.
  • Data: 2005-05-31 14:18:51
    Temat: Re: Prawo e-konsumenta.
    Od: "gawdzik" <g...@l...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tak, czytałem to wszystko. Nie wiem tylko, jak już wspomniałem, czy w tym
    wypadku przysługuje mi prawo zwrotu w terminie 10 dni czy muszę najpierw
    produkt reklamować? I jeszcze pytanie kto pokrywa w takim wypadku koszty
    przesyłki? (mówię zarówno o reklamacji jak i zwrocie towaru w ciągu 10 dni).

    --
    Pozdrawiam:
    gawdzik

    Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisał w wiadomości
    news:d7hp7f$5s6$2@news.onet.pl...
    > gawdzik napisał(a):
    > > przytrafiła mi się ostatnio taka historia. Zakupiłem w sklepie
    internetowym
    > > pewne urządzenie, po rozpakowaniu i podłączeniu okazało się ono jednak
    > > niesprawne. Czy w takim wypadku przysługuje mi 10-dniowy termin zwrotu
    > > produktu bez podania przyczyny? Czy postępuję się wtedy wg. praw
    dotyczących
    > > sprzedaży produktu niezgodnego z umową? Krótko chodzi mi o to czy mogę
    > > bezwględnie rządać od sklepu zwrotu gotówki czy najpierw muszę odesłać
    > > sprzęt do serwisu w celu jego sprawdzenia?
    >
    > Jeśli jesteś konsumentem - możesz odstąpić od umowy w ciągu 10 dni (z
    > pewnymi wyjątkami) -
    > ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów
    > a tak w ogóle, to http://ww20.mediarun.pl/story.php?story=307
    >
    > KG


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1