    From: jojo69 <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo do prywatności
    Date: Tue, 07 Jan 2003 18:43:42 +0100

    Witam Państwa !

    Jestem na tej grupie poraz pierwszy i bardzo pszepraszam, jeżeli łamię
    jakieś zasady tutaj obowiązujące.
    Mam takie pytanie odnośnie Mojego prawa do prywatności.
    Dostałem pismo od "Reader`s Digest" w kturym napisano -
    "Sz.P
    Pragnę zawiadomić Pana, że przeszedł Pan już dwa etapy XVI Wielkiej
    Loterii Reader`s Digest...."

    Dalsza część mówi o Wielkich Nagrodach dla 1006 osób i inne zagrywki
    socjotechniczne, ale nie o to pytam.
    Czy możecie mi Państwo odpowiedzieć jak lub zkąd mają Moje dane
    osobowe (pełne imię, nazwisko, adres z kodem pocztowym).
    Jestem bardzo na To uczulony i nigdy nie podawałem w Internecie, ani
    nie wysyłałem do żadnych "pisemek" swoich danych osobowych, nie mówiąc
    już o ich wykorzystywaniu.
    I teraz konkretne pytanie - czy ?

    - powinienem wysłać pismo do "Reader`s Digest:" z zapytaniem skąd mają
    moje pełne dane osobowe, czy mogę podać to do jakiejś instytucji
    (prokuratury) w celu stwierdzenia popełnienia przestępstwa ?
    Dodam że bardzo zależy Mi na informacji skąd i (lub) jak mają moje
    Dane.

    Serdecznie pozdrawiam
    Jojo69

    --