  • Data: 2006-12-14 14:38:32
    Temat: Prawo budowlane - czy to jest budynek?
    Od: "SelfMadeMan" <2...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Pewien Wazny architekt zasugerowal mi, ze jezeli wykonam zadaszenie
    opierajace sie na dwoch istniejacych, rownoleglych plotach (tj. nad moja
    prywatna droga prowadzaca do dzialki), to nie jest to budynek wymagajacy
    zglaszania ani pozwolenia.

    Przejrzalem ustawe i rozporzadzenia i nie moge znalezc tekstu opisujacego
    podobna sytuacje. Czy ktos moze podpowiedziec na czym ow architekt mogl sie
    opierac?

    SMM