  • 1. Data: 2006-09-15 11:50:48
    Temat: Prawo antynarkotykowe w Niemczech
    Od: "asia" <a...@p...onet.pl>

    Dzień dobry. Szukam informacji na temat prawa antynarkowtykowego w Niemczech.
    Jakie są kary za posiadanie, sprzedaż, przemyt przez granicę, oraz wytwarzanie
    narkotyków? Jakie środki odurzające są u nich prawnie zakazane? Proszę o
    szczerą odpowiedź.

    Pozdrawiam
    Asia

  • 2. Data: 2006-09-15 15:51:54
    Temat: Re: Prawo antynarkotykowe w Niemczech
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia 15 Sep 2006 13:50:48 +0200, asia napisał(a):

> [...]
    > narkotyków? Jakie środki odurzające są u nich prawnie zakazane? Proszę o
    Będę szczery, jeżeli _naprawdę_ tego chcesz - nie mam zielonego pojęcia!

    NMSP

    --
    pozdro
    poreba