  • 1. Data: 2006-09-15 12:03:35
    Temat: Kurator a widywanie dziecka
    Od: "Mr. Adam" <c...@o...pl>

    Witam

    Mam problem z widywaniem dziecka, choc te są ustalone od 2 lat. Alimenty
    płacę regularnie. Syn ma 8 lat i zawsze wyraża zadowolenie, z naszych
    wspolnych wizyt. Te wizyty odbywaja sie raz w tygodniu i 2 weekendy w
    miesiacu. Jesli chodzi o dzien powszedni, to nawet nie ma problemu - nawet,
    ale weekendy, sa w ogóle nie przestrzegane przez matke. Zastanawiam się na d
    kuratorem, który byłby przy odbieraniu dziecka. Wiem, ze taka "usługa"
    każdorazowo kosztuje. Może sa inne pomysły, na rozwiązanie tego problemu.

    Pozdrawiam
    AM