    From: "Doker" <d...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo Trojana?
    Date: Fri, 24 Jan 2003 19:04:43 +0100

    Właśnie kończe pisać mojego własnego(jak na dobrego programiste przystało)
    trojana.

    Czy ja postępuję legalnie?
    Czy sam program nie jest legalny czy poprostu jego używanie nie zgodne z
    posiadanymi kompetencjami jest nielegalne?
    Czy może powinienem zamienic słowo "Trojan" w tytule programu zamienić na
    "Client-Server system control program" żeby uchornić się przed ewentualnymi
    konsekwencjami prawnymi.

    PS. Pisząc go wcale nie myślę o wykożystywaniu go w złych celach. Czuł bym
    się zle gdyby ktoś stracił przeze mnie ważne dane, gdyż nieodpowiedzialny
    uzytkownik... zrobił coś czego nie powinien.