eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawoPrawo
  • Data: 2005-12-20 13:50:11
    Temat: Prawo
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam. Dla kolegi wczoraj padła płyta główna. Dzisiaj chciał odnieść do serwisu
    (kupił ją 1,5 roku temu). Jednak sprzedawca zaczął kręcić, że chyba na tą płytę
    główną jest 1 rok gwarancji. Z tego co pamiętam, to na urządzenia elektryczne
    jest 2 letnia gwarancja. To jak to w końcu jest ? Kazał zawieść do serwisu
    sklepu, żeby oni sprawdzili, czy naprawdę jest popsuta. Jutro będzie wiózł, więc
    chcę mu coś poradzić. Producent pł gł uznaje tylko przesyłki z RMA.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1