  • Data: 2002-09-04 21:08:20
    Temat: Prawko.... kilka pytan...
    Od: "Michał" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mozecie mi powiedziec ile sie srednio czeka na odbior prawka po zdanym
    egzaminie..... bo ja zdalem 13 sierpnia, i w wydziale komunikacji nie wiedza
    kiedy bedzie....

    A ja musze odebrac moje pierwsze autko od jego poprzedniego wlasciciela...

    Czy jest jakis przepis, ustawa, paragraf czy cos w tyms stylu zeby wydali mi
    jakies zaswiadczenie, ze mam prawko i na nie czekam, zebym mogl jechac, bez
    strachu ze mnie miski zlapia i ze bede miec problemy za prowadzenie bez
    dokumentow...

    Albo czy mozna jakos przyspieszyc wydanie tego dokumentu??

    I co sie by sie stalo (nie daj Boze) jak by mnie miski zlapaly, na
    prowadzeniu autka, w czasie gdy czekam na jego wydanie...?? Jakie sa tego
    konsekwencje???

    Z gowy bardzo dziekuje za pomoc....

    PoZdRo MiChAł
    CzArNa CoRsA ''98