  • 121. Data: 2019-01-24 17:52:46
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: Kviat

    > W dniu 24-01-19 o 12:17, Kviat pisze:

    > Weź że przeczytaj
    > choć raz ten kodeks, bo nie chce mi się Cię tego uczyć.
    >
    > I jeszcze - skoro uparłeś się błaźnić - rozważ,

    Rozważyłem.
    Bladego pojęcia nie masz o czym piszesz.

    Ty może rzeczywiście raz przeczytałeś kodeks, ale mnie już na I roku (o
    ile sobie przypominam, to było na I roku) uczyli, że przepisów nie
    stosuje się wprost, lecz z uwzględnieniem również intencji ustawodawcy.

    Zgadnij dlaczego w polskim Prawie faszyzm jest zakazany, a urodziny
    Hitlera to nie jest fajna impreza w lesie z kumplami.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 122. Data: 2019-01-24 17:55:27
    Od: Kviat

    > Wyobraź sobie, że owi członkowie gangu idą do McDonald's. Zamkniesz
    > załogę za udział w napadzie?

    Wyobraź sobie, że nie idą.
    Faktycznie bladego pojęcia nie masz o czym piszesz.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 123. Data: 2019-01-24 17:57:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zlituję się nad Tobą. Weź zajrzyj do ustawy zabraniającej tego, o czym
    > próbujesz pisać i przestań z siebie robić idiotę. Kodeks karny nie mówi
    > o przynależności, a "braniu udziału".

    Zlituj się nad sobą i przestań swoją głowę zajmować interpretacją
    przepisów - to nie na twój mózg - już z dwojga złego lepiej rób co karzą
    przełożeni i się nad tym głośno nie zastanawiaj, przynajmniej nie
    będziesz ponad średnią ośmieszał swoją formację.

    Kiedyś ci wyszło, że rowerzysta z plecakiem to w myśl ustawy przewoźnik,
    teraz że przynależnoścć do grupy przestępczej nie jest tożsama z
    "braniem udziału" w tej grupie. Co to ukryta kamera, czy jakiś czelendż?

    Shrek

  • 124. Data: 2019-01-24 18:03:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wnoszę po tym, ze już by się chwalili.

    A wnosisz bo? Nikt nie nmapisał na wykopie, to skąd dziennikarze mieliby
    wiedzieć? Mało to spraw o których piszą raz i zapominają?

    Shrek

  • 125. Data: 2019-01-24 18:17:36
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:
    > [...]
    > Niektórzy próbują to relatywizować, tworząc jakieś nieistniejące
    > problemy (publiczne-niepubliczne, w lesie, za mało osób itd.), jakby
    > miały jakiekolwiek znaczenie dla prostego faktu: grupa faszystów
    > urządza sobie urodziny Hitlera.
    > Zamiast gości spacyfikować, to wymyśla się jakieś bzdety o prawie do
    > własnych poglądów (serio? poglądy "śmierć pedałom", o Żydach z litości
    > nie wspomnę, to są równoprawne poglądy z innymi? KK ma na ten temat
    > inne zdanie, nie bez powodu).
    > [...]

    Organizator (spoza TVN) miał w miarę publicznie zapraszać na te
    urodziny, MSZ tym _powinien_ zająć się sąd w aspekcie "propagowania".

    Komu (innemu) propagowali totalitaryzm "tylko uczestnicy" w liczbie
    1+5+2 (organizator, goście nie z TVN, goście z TVN) spotykając się w
    miejscu "mało publicznym"? MSZ prokuratura obiła sobie dupę blachą
    przekazując tą kwestie do decyzji sądu, może nawet tak jest lepiej.

    Komu propagował faszyzm TVN robiąc z super niszowego spotkanka
    "najważniejszą sprawę w całej Polsce"/"news tygodnia"?
    Dla (przynajmniej) paru promili im bardziej opierdalają tym bardziej
    kusi. To TVN (także) trafił do tej bardzo niszowej grupki docelowej
    swoim ogólnopolskim "doniesieniem" o maleńkim spotaknku w lesie.

    KK-256
    http://statystyka.policja.pl/st/kodeks-karny/przeste
    pstwa-przeciwko-13/63613,Publiczne-propagowanie-fasz
    yzmu-nawolywanie-do-nienawisci-art-256.html

    --
    A. Filip

  • 126. Data: 2019-01-24 18:19:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-01-24 o 12:41, Olin pisze:

    > Artykuł na pewno miał jakiś tytuł i autora, co pozwoli go odnaleźć jego
    > wersję elektroniczną.

    Na pewno miał.
    Jak go znajdziesz to nie zapomnij podać tego na grupach.

    Ty naprawdę zapamiętujesz autorów artykułów w gazetach?

    Pozdrawiam

  • 127. Data: 2019-01-24 18:20:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-01-24 o 11:10, n...@o...pl pisze:

    > Niesłusznie obniżasz mi poziom, ale i tak zacznij oglądać -- podwyższysz swój
    > chociaż do takiego obniżonego.

    Nie obniżam, tak go oceniam po tym co napisałeś.
    Ale pisz dalej a ja dalej będę oceniać.

    Pozdrawiam

  • 128. Data: 2019-01-24 18:31:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24-01-19 o 17:36, Kviat pisze:

    > Jasne... Czyli dokąd dwóch urzędników dogaduje się na łapówki, to
    > państwu nic do tego.
    > Fajna wizja państwa.

    Ale jeżeli tej łapówki nie dadzą / wezmą, to ścigać się nie da. Ba, jak
    jeden będzie chciał dać, a drugi nie weźmie, to ten, co dawał popełnia
    przestępstwo, a ten co nie wziął nie.

    > A widzisz.
    > Czyli problemem nie jest prawo, lecz ocena sądu.
    >
    > Dochodzimy do sedna. Problemem są ludzie (w tym sędziowie - to też
    > ludzie), którzy z takimi zachowaniami sympatyzują, a nie prawo.
    > Prawo w tej sprawie jest jednoznaczne.

    Prawo musiałoby zakazywać obchodzenia urodzin Hitlera. Wóczas byłoby jasne.

> [...]
    > własnych poglądów (serio? poglądy "śmierć pedałom", o Żydach z litości
    > nie wspomnę, to są równoprawne poglądy z innymi? KK ma na ten temat inne

    No właśnie kodeks karny ie zabrania obchodzenia urodzin Hitlera - w tym
    problem.

  • 129. Data: 2019-01-24 18:43:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale jeżeli tej łapówki nie dadzą / wezmą, to ścigać się nie da. Ba, jak
    > jeden będzie chciał dać, a drugi nie weźmie, to ten, co dawał popełnia
    > przestępstwo, a ten co nie wziął nie.

    To za co tego chrzanowskiego aresztowali? Jak policjanci próbowali ode
    mnie wymusić łapówkę a ja nie dałem, to nie popełnili przestępstwa, bo
    tylko chcieli się umówić ze mną na 100 do kieszeni zamiast trzech kredytowo?

    Naprawdę - przestań już próbować interpretować prawo, bo ci nie idzie -
    poproś szefa, żeby ci dał jakiegoś bystrego do pary i rób co on mówi
    zamiast próbować samemu myśleć. I przestań pisać pod tym nikiem na grupy
    bo ośmieszasz policję (a ci i tak nie mają łatwo jeśli chodzi o PR
    ostatnio).

    Shrek

  • 130. Data: 2019-01-24 19:31:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24-01-19 o 18:43, Shrek pisze:

    > To za co tego chrzanowskiego aresztowali?

    Nie mam zielonego pojęcia. A kto to? Mnie do głowy przychodzi Wiesław,
    były Marszałek Sejmu, prokurator generalny i w ogóle dość znamienita
    postać. Ale zmarł w 2012 roku i nie słyszałem, by go aresztowano - choć
    oczywiście tego nie wykluczam.

    > Jak policjanci próbowali ode mnie wymusić łapówkę a ja nie dałem, to
    > nie popełnili przestępstwa, bo tylko chcieli się umówić ze mną na
    > 100 do kieszeni zamiast trzech kredytowo?

    Nie ten kierunek przykładu. Jak policjanci wymuszają, a Ty nie dajesz,
    to w ogóle nie jest łapówka tylko uzależnienie czynności od korzyści
    (art. 228 par. 4 kk)

> [...]
    > on mówi zamiast próbować samemu myśleć. I przestań pisać pod tym
    > nikiem na grupy bo ośmieszasz policję (a ci i tak nie mają łatwo

    Jak na razie daję radę. Natomiast Ty na siłę usiłujesz dowieść, że
    jesteś mądrzejszy. Przy czym akurat średnio by mi to przeszkadzało - nie
    mam patentu na nieomylność - gdybyś tylko nie czynił tego tak nieporadnie.