  • Data: 2005-12-14 08:13:44
    Temat: Prawa klienta
    Od: "MarBad" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam nastepujace pytanie:
    Zakupilem w Media Markt sprzet (mikrofalowke). W sklepie nie wyjmowalem jej
    z pudla. Po zawiezieniu do domu i rozpakowaniu mikrofalowki okazalo sie, ze
    gorna i boczna scianka sa bardzo pogniecione (wyglada to tak jakby ktos w
    nia czyms rzucil).
    Pudlo od mikrofali nie bylo nawet pogniecione.

    Wrocilem do Media Marktu i uslyszalem, ze napewno jak ja wyjmowalem to mi
    upadla itd., ze jest to mechaniczne uszkodzenie i ze co najwyzej moga wyslac
    to do producenta i on to oceni.

    Moim bledem bylo oczywiscie to, ze w serwisie przy stemplowaniu gwarancji
    nie wyjalem sprzetu z pudla i nie obejrzalem.

    Pytanie:
    Czy w takim przypadku jestem juz skazany tylko na siebie, czy moge w jakis
    sposob dochodzic swoich praw?

    MarBad
    m...@g...pl