  • 1. Data: 2003-10-18 14:27:29
    Temat: Pracodawca nie respektuje wyroku sadu.
    Od: "retyw" <r...@W...onet.pl>

    Sad pracy przywrocil pracownika do pracy. Pracownik juz trzy krotnie zglosil
    pisemnie natychmiastowa gotowosc do podjecia pracy. Pracodawca ignoruje decyzje
    sadu i nie odpowiada na zgloszenia pracownika. Co pracownik piwinien zrobic w
    tej sytuacji i w jaki sposob wyegzekwowac nalezne mu, jednomiesieczne
    odszkodowanie?

  • 2. Data: 2003-10-18 16:01:14
    Temat: Re: Pracodawca nie respektuje wyroku sadu.
    Od: Dredd<...@...pl>

    Proponuję spacer z wyrokiem zaopatrzonym w klauzulę wykonalności
    do komornika lub PIP

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2003-10-18 17:11:54
    Od: "retyw" <r...@W...onet.pl>

    > Proponuję spacer z wyrokiem zaopatrzonym w klauzulę wykonalności
    > do komornika lub PIP

    Mam wyrok na pismie z klauzula prawomocnosci.

  • 4. Data: 2003-10-19 12:20:47
    Od: "retyw" <r...@W...onet.pl>

    W kazdym razie pismo bylo nastepujacej tresci: "Zglaszam natychmiastowa
    gotowosc do pracy i prosze o wyznaczenie terminu stawienia sie do pracy". Po
    paru dniach wyslane zostalo nastepne pismo ponawiajace zgloszenie. I nic.
    Pracodowca milczy. Natomiast wyrok ma klauzule prawomocnosci.

  • 5. Data: 2003-10-19 12:33:59
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Pracodowca milczy. Natomiast wyrok ma klauzule prawomocnosci.

    Potrzebna jest klauzula wykonalności a nie tylko prawomocność.
    Ale tak czy owak poszedłbym do pracodawcy osobiście w celu
    zasięgnięcia informacji o jego stanowisku w tej sprawie, uprzedzając że
    kolejne kroki skieruję do PIP i komornika celem przymuszenia
    pracodawcy do wykonania wyroku

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2003-10-19 13:20:46
    Od: "retyw" <r...@W...onet.pl>

> [...]
    > zasięgnięcia informacji o jego stanowisku w tej sprawie, uprzedzając że
    > kolejne kroki skieruję do PIP i komornika celem przymuszenia

    W pierwszej wersji zwrocilem sie do sadu o wydanie wyroku z klauzula
    wykonalnosci, ale sedzia odrzucil to i kazal mi zwrocic sie o wyrok z klauzula
    prawomocnosci, tak ze nie mam juz na to wplywu. Mam natomiat pytanie, czy jesli
    nie stawie sie osobiscie do pracy, to pismo, ktore wyslalem do
    dyrekcji: "Zglaszam gotowosc i prosze o wyznaczenie terminu stawienia sie do
    pracy", nie jest wystarczajace?
    Dzieki za rade.