    From: BeSek <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Praca tymczasowa a zakaz konkurencji
    Date: Mon, 05 Apr 2004 16:04:47 +0200

    Witam,

    Pracuję przez agencję pracy tymczasowej w call center pewnej
    firmy. Średnio co tydzień podpisuję nową umowę. Dzisiaj pojawił się
    zapis, którego w poprzednich umowach nie było:

    "Pracownik Tymczasowy nie powinien świadczyć pracy tymczasowej na rzecz
    podmiotów konkurencyjnych w ciągu 1 roku od daty zakończenia pracy w
    XXXXXXXXX, co nie oznacza zawarcie miedzy stronami umowy o zakazie
    konkurencji po ustaniu zatrudnienia."

    Zapis mi wygląda na "lekko naciągany", wydaje mi się, że nie ma dużego
    znaczenia ("pracownik !nie powinien!".) Będę wdzięczny za opinie na ten
    temat.

    Pozdrawiam serdecznie
    BeSek