    From: "SolAngelica" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Praca magisterska a aukcje
    Date: Wed, 7 May 2003 01:06:55 +0200

    Czy legalne (zgodne z prawem) jest wystawianie usługi napisania pracy
    magisterskiej, licencjackiej lub innej na aukcji internetowej.

    Czy zgodne z prawem jest wystawienie na aukacji w celu sprzedania swojej
    własnej pracy magisterskiej, która została obroniona celem modyfikacji jej
    przez kupującego.

    Powyższe pytania dotyczą przykładów "z życia wziętych". Co do pierwszego to
    nie jestem pewna, jednakże to drugie wydaje mi się, że zawsze będzie
    plagiatem (nawet praca po weryfikacji).

    Proszę o konkretne podpowiedzi.

    Pozdrawiam

    SolAngelica