  • Data: 2003-05-07 19:08:25
    Temat: Re: Praca magisterska a aukcje
    Od: "KrzysiekD" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W sumie wydaje mi się, że oferta usługi napisania pracy jest legalna i
    > zgodna z prawem.
    > Co do sprzedaży swojego dzieła, to pomimo zawarcia w opisie sugestii
    > pozwalającej na przyszłe modyfikowanie tej pracy to jest legalne i zgodne
    > prawem, o ile dzieło to jest rzeczywiście dziełem osoby sprzedającej, co
    > musi zaznaczyć w swoim opisie.
    > Nie znalazłam w sieci niczego, co pozwoliłoby mi myśleć, że powyższe
    > działania są nielegalne. Jest to po prostu umowa dwóch stron.
    > Nielegalne byłoby wówczas, gdyby sprzedający sprzedawał nie swoje dzieło i
> [...]

    To pewnie jest tak jak z ostatnio popularnym tematem "cofanie licznika w
    samochodzie" Samo wykonanie nie jest karane i mozna za to pobierac oplate,
    ale sprzedajacy musi poinformowac kupujacego ze taki fakt mial miejsce.

    Ty musisz pewnie poinformowac kupujacego ze ta praca zostala juz
    wykorzystana, a on dopiero popelnia czyn niezgodny z prawem wykorzystujac to
    jako swoja tworczosc naukowa.

    To co napisal ponizej p. Dariusz jest bardzo ciekawe - nie sadzilem ze praca
    przechodzi jakkolwiek na wlasnosc uczelni, przeciez to twoja praca naukowa ?

    pozdrawiam
    krzysiek.d