  • 1. Data: 2008-11-04 11:26:52
    Temat: Pozwolenie na budowę jak to jest
    Od: "kmar" <m...@o...pl>

    Witam mam zamiar zacząc budowę domu
    Powiedzcie mi jak to teraz jest .
    Załatwiam pozwolenie na budowę i co jescze warto załatwić żeby np na wiosnę
    zacząć budowę domu ?
    Myslę o kwestiach prawno budowlanych

    Z góry serdeczne dzięki

  • 2. Data: 2008-11-04 20:07:01
    Temat: Re: Pozwolenie na budowę jak to jest
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kmar pisze:
    > Witam mam zamiar zacząc budowę domu
    > Powiedzcie mi jak to teraz jest .
    > Załatwiam pozwolenie na budowę i co jescze warto załatwić żeby np na wiosnę
    > zacząć budowę domu ?

    No właśnie pozwolenie na budowę (i potem o jego uprawomocnieniu
    oczywiście zgłosić jej rozpoczęcie).

    Wszystkie inne papierki załatwiasz wcześniej, żeby to pozwolenie w ogóle
    dostać.

  • 3. Data: 2008-11-05 10:05:51
    Od: "kmar" <m...@o...pl>

    wiadomości news:jkm6u5-poc.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > No właśnie pozwolenie na budowę (i potem o jego uprawomocnieniu
    > oczywiście zgłosić jej rozpoczęcie).
    >
    > Wszystkie inne papierki załatwiasz wcześniej, żeby to pozwolenie w ogóle
    > dostać.

    a ile to trwa tak mniej wiecej ?

  • 4. Data: 2008-11-05 11:38:19
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > a ile to trwa tak mniej wiecej ?

    to zależy ile posmarujesz, zasada jest taka ze im wiecej tym krócej:O(

  • 5. Data: 2008-11-05 19:08:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kmar pisze:

    > a ile to trwa tak mniej wiecej ?

    Otrzymanie pozwolenia, czy zdobycie wszystkich papierków do pozwolenia?

  • 6. Data: 2008-11-06 07:55:34
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "kmar" <m...@o...pl> napisał

    > a ile to trwa tak mniej wiecej ?

    Na wydanie pozwolenia na budowę, po złożeniu prawidłowego
    i kompletnego wniosku, starostwo ma 65 dni. Wcześniej musisz
    mieć projekt, który musi przygotowac uprawniony projektant.
    On będzie wiedział jakie dokumenty i formalności trzeba
    załatwić. W sprzyjających okolicznościach wszystko potrwa
    kilka miesięcy, w niesprzyjających - wieczność.