-
1. Data: 2007-07-13 12:14:30
Temat: rezygnacja z zamowienia w sklepie internetowym
Od: "1" <...@...com>
Zamowilem pewien towar w sklepie internetowym. Firma nie byla w stanie
dostarczyc towaru (nie bylo zamowionego przeze mnie koloru). Poprosila o
poczekanie dwoch tygodni, az przyjdzie kolejna dostawa. Poczekalem - czas
ten minal tydzien temu. Teraz caly czas zbywaja mnie, ze moze juz jutro.
Towar mial byc prezentem dla dziecka na dzisiejsze urodziny.
Czy zgodnie z prawem moge w tej sytuacji zrezygnowac z tego zamowienia?
Firma zostanie z towarem, ktory ich zdaniem "juz jedzie". Wartosc dosc
wysoka - ponad 2500 zl.
-
2. Data: 2007-07-14 01:29:35
Temat: Re: rezygnacja z zamowienia w sklepie internetowym
Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
Dnia 13.07.2007 1 <...@...com> napisał/a:
> Zamowilem pewien towar w sklepie internetowym. Firma nie byla w stanie
> dostarczyc towaru (nie bylo zamowionego przeze mnie koloru). Poprosila o
> poczekanie dwoch tygodni, az przyjdzie kolejna dostawa. Poczekalem - czas
> ten minal tydzien temu. Teraz caly czas zbywaja mnie, ze moze juz jutro.
> Towar mial byc prezentem dla dziecka na dzisiejsze urodziny.
> Czy zgodnie z prawem moge w tej sytuacji zrezygnowac z tego zamowienia?
> Firma zostanie z towarem, ktory ich zdaniem "juz jedzie". Wartosc dosc
> wysoka - ponad 2500 zl.
MZ możesz. Pozostaje co prawda sprawa dowodowa na co się własciwie
umawialiście, ale też wydaje się to być tu dość drugorzędne - kupiłeś w
sklepie internetowym, czyli nawet po dostarczeniu towaru możesz
bezwarunkowo odstąpić od umowy w terminie do 10 dni od jego otrzymania.
--
Marcin