  • 1. Data: 2011-07-25 08:02:01
    Temat: Pozew o uznanie postanowienia wzorca umowy za niedozwolone
    Od: Czarek <4...@g...de>

    Czy ktoś mógłby napisać, jaką wartość sporu podaje się w pozwie o
    uznanie postanowienia wzorca umowy za niedozwolone?

    Czarek

  • 2. Data: 2011-07-25 08:11:07
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 25 Jul 2011 01:02:01 -0700, Czarek napisał(a):

    > Czy ktoś mógłby napisać, jaką wartość sporu podaje się w pozwie o
    > uznanie postanowienia wzorca umowy za niedozwolone?

    A podaje się?. Strona wnosząca o uznanie postanowień umownych za
    niedozwolone jest zwolniona od obowiązku uiszczania kosztów sądowych
    (art. 96 ust. 1 pkt 3 UKosztSądSprCyw).

  • 3. Data: 2011-07-25 09:03:58
    Od: " ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    A nie warto wcześniej wystapić do UOKiK ?

    -----

  • 4. Data: 2011-07-25 09:27:56
    Od: Czarek <4...@g...de>

    Dzięki, faktycznie jest zwolnienie z kosztów... Rozumiem, że za tym
    idzie brak obowiązku podawania wartości jako nieodzownego elementu
    pisma procesowego? Pytania może i głupie, ale jestem laikiem w tych
    sprawach :-)

    Czarek

  • 5. Data: 2011-07-25 09:29:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-25 11:27, Czarek pisze:
> [...]
    > idzie brak obowiązku podawania wartości jako nieodzownego elementu
    > pisma procesowego? Pytania może i głupie, ale jestem laikiem w tych

    Daruj sobie, biznes zarabiania na klauzulach niedozwolonych jest już
    obstawiony :)

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2011-07-25 10:11:15
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 25 Lip, 11:29, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Daruj sobie, biznes zarabiania na klauzulach niedozwolonych jest ju
    > obstawiony :)

    Wiem ;-)

    Nie chcę zarabiać, wkurza mnie Allegro, a ponieważ przez ostatnie trzy
    lata nic nie robię, tylko szlajam się po sądach, prokuraturach itp.,
    to jeden pozew więcej nie zrobi mi różnicy :->

    Czarek

  • 7. Data: 2011-07-25 10:17:24
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 25 Jul 2011 03:11:15 -0700, Czarek napisał(a):

    > Nie chcę zarabiać, wkurza mnie Allegro, a ponieważ przez ostatnie trzy
    > lata nic nie robię, tylko szlajam się po sądach, prokuraturach itp., to
    > jeden pozew więcej nie zrobi mi różnicy :->

    To sobie przejrzyj proste ale poprawne przykłady dokumentów ze strony

    http://chomikuj.pl/marcintrzos/Gospodarka+Nieruchomo
    *c5*9bciami/UOKIK/Wzory+dokument*c3*b3w+UOKIK

  • 8. Data: 2011-07-25 11:22:32
    Od: " ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    To jest nas dwóch ;-))

    -----
    > wkurza mnie Allegro, a poniewaz przez ostatnie trzy lata nic nie robie,
    tylko szlajam sie po sadach itp., to jeden pozew wiecej nie zrobi mi roznicy

  • 9. Data: 2011-07-25 11:45:18
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 25 Lip, 13:22, " ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> wrote:

    > To jest nas dwóch ;-))

    Tak, ale Ty się szlajasz dla przyjemności :-) a mnie w sądy
    wmanewrowała kochająca córeczka wraz z (prawie) byłą żoną :-|
    Aha, UOKiK działa tylko w przypadku naruszenia zbiorowego interesu
    konsumentów. Jak mam się jeszcze z nimi użerać, to wolę sam skierować
    sprawę do sądu :-)

    Jureq: dziękuję! :) Chociaż obawiam się, że pies jest pogrzebany w
    dobrym uzasadnieniu...

    Czarek