eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi

  • 271. Data: 2015-08-27 12:45:08
    Temat: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.08.2015 o 10:52, Liwiusz pisze:

    > Współczuję braku zrozumienia tematu.

    Ależ my rozumiemy - ty chcesz, żeby wszyscy tańczyli jak ty zagrasz. A
    nie ma tak.

    My (większość społeczeństwa) chcemy być chronieni przed epidemiami. Jak
    ci się nie podoba - musisz się całkowicie odizolować. Np. wyjeżdżając do
    Somalii.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 272. Data: 2015-08-27 12:45:53
    Temat: Re: Wolność do przymusu [Was: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.08.2015 o 11:00, A. Filip pisze:

    > A kto chce *zmuszać* do szczepienia nie tylko i wyłącznie na wysoce zabójcze i
    > lub bardzo groźne choroby z "długotrwale przetestowanymi" szczepionkami?
    > Przymusowe szczepienia na niektóre choroby groźne dla społeczeństwa to ochrona
    > społeczeństwa, _nadużywanie tego przymusu_ do "egzotycznych szczepionek to
    > totalitaryzm.

    Egzotycznych?

  • 273. Data: 2015-08-27 12:46:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-27 o 12:45, Andrzej Lawa pisze:

    > Ależ my rozumiemy - ty chcesz, żeby wszyscy tańczyli jak ty zagrasz.

    Powtórzę - współczuję niezrozumienia tematu.

    > My (większość społeczeństwa) chcemy

    Zatem jak większość społeczeństwa będzie chciała, aby wykroić serce
    Andrzejowi i wszczepić je choremu dziecku, to należy tak zrobić?

    --
    Liwiusz

  • 274. Data: 2015-08-27 12:49:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.08.2015 o 11:46, Liwiusz pisze:

> [...]
    akazie_prób_z_bronią_jądrową

    > Przykro mi, że muszę komuś tłumaczyć podstawy - wolność polega również
    > na możliwości samoograniczenia się, na przykład przez traktaty.

    Mhm. "Podpiszecie ten traktat, albo obłożymy was sankcjami".

    Pewnie że nie wszyscy to podpisali pod przymusem, ale popatrz chociażby
    na program atomowy Iranu...

    > Pozwolisz, że właściciel terytorium (nie mylić z państwem) będzie
    > ustalał takie reguły u siebie.

    Nie, nie pozwolę, bo ciągle wyłazisz ze swojego terytorium.

    > Wszystkie?
    > Świńska grypa też? Kontrprzykład pokazujący, że nie masz racji.

    Na świńską grypę były obowiązkowe? Gdzie? Kiedy?

  • 275. Data: 2015-08-27 12:51:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.08.2015 o 11:50, Liwiusz pisze:

    > To nie jest odpowiedź na pytanie "dlaczego życie w osadzie ma ograniczać
    > osobistą wolność".

    Ależ jest - ty jesteś po prostu zbyt ogłupiony kurwinistycznymi
    bredniami starego capa, który was wszystkich w ciula robi, a nierzadko
    także dyma na lewo i prawo.

  • 276. Data: 2015-08-27 12:52:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.08.2015 o 11:51, Liwiusz pisze:

    > Byłoby bardzo dobrze, gdyby wolność kończyła się dopiero na wolności
    > innej osoby. Sęk w tym, że kończy się ona znacznie wcześniej, czyli jest
    > po prostu niewolnictwem.

    W tym przypadku - twoja wolność kończy się na powodowaniu zagrożenia dla
    życia i zdrowia innych ludzi. Pamiętaj: twoje dziecko nie jest twoją
    własnością. Czy może uważasz, że taki Fritzl padł tylko ofiarą wrednego
    aparatu państwa, ograniczającego mu jego święte prawo robienia z
    własnymi dziećmi co mu się podoba?

  • 277. Data: 2015-08-27 13:05:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.08.2015 o 11:49, Liwiusz pisze:

    > Ludzie też się dostosują. Jak już pisano - ciepło im służy.

    Ludzka CYWILIZACJA. Co mi z tego, że ludzie przeżyją (jako gatunek) jak
    przez te zawirowania znowu będą globalne wojny i powrót do jaskiń.

    > Nic by mi nie było, tak samo jak roślinom i zwierzętom żyjącym 28-320
    > mln lat temu, jeśli dobrze pamiętam czasy formowania się węgla kamiennego.

    Rąbnąłeś się o rząd wielkości.

    Pisałem o całym węglu, a nie tylko tych świeżynkach sprzed jakichś 100
    mega lat.

    > Braki wiedzy masz porażające.

    Trzymaj się weksli, matołku, bo w innych dziedzinach się tylko ośmieszasz.

    Pisałem o czasach, kiedy cały węgiel był jeszcze w atmosferze.

    Okres hadeański i początek archaiku, czy jak po polsku to nazywają...

  • 278. Data: 2015-08-27 13:10:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.08.2015 o 12:43, Liwiusz pisze:

    > Po prostu mnie nie rozumiesz.

    Raczej ty nie rozumiesz, że nie da się nieszczepionych idiotów
    odizolować w zintegrowanym społeczeństwie.

    > To już jest nudne.

    Podobnie jak twoje kurwinistyczne lamenty.

  • 279. Data: 2015-08-27 13:14:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.08.2015 o 12:46, Liwiusz pisze:

    > Powtórzę - współczuję niezrozumienia tematu.

    Sobie.

    Złośliwie wyciałeś, więc przypomnę co napisałem:

    My (większość społeczeństwa) chcemy być chronieni przed epidemiami. Jak
    ci się nie podoba - musisz się całkowicie odizolować. Np. wyjeżdżając do
    Somalii.

    Co ćpasz że aż tak popierdolone i kalekie "analogie" produkujesz? coś
    mocnego...

  • 280. Data: 2015-08-27 13:19:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-27 o 13:05, Andrzej Lawa pisze:

    > Rąbnąłeś się o rząd wielkości.
    >
    > Pisałem o całym węglu, a nie tylko tych świeżynkach sprzed jakichś 100
    > mega lat.

    Czyli piszesz nie na temat. Bo dyskutujemy o spaleniu węgla kamiennego.

    Jak również błędnie zakładasz, że zmiany klimatu od tych "200C" zaszły
    DLATEGO, że węgiel się gdzieś akumulował...

    > Trzymaj się weksli, matołku, bo w innych dziedzinach się tylko ośmieszasz.

    Śmiesznie wygląda, jak arogancją zastępujesz inteligencję.

    > Pisałem o czasach, kiedy cały węgiel był jeszcze w atmosferze.
    >
    > Okres hadeański i początek archaiku, czy jak po polsku to nazywają...

    Wypuszczenie węgla do atmosfery (cokolwiek to znaczy) nie przywróci
    tamtych warunków.

    --
    Liwiusz