eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi

  • 211. Data: 2015-08-26 18:17:35
    Temat: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    W dniu 26.08.2015 o 18:14, Liwiusz pisze:

    > Siłą byli wcielani? No to nie był to wolny rynek.

    A znasz takie coś jak przymus ekonomiczny?

  • 212. Data: 2015-08-26 18:21:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 18:16, zdumiony pisze:

    > Kapitaliści musieli trochę poluzować śrubę czując oddech komunizmu i
    > stąd ten postęp na Zachodzie.

    O tak, komunizm zawsze deptał po plecach kapitalizmowi. Tak deptał, że
    aż zbankrutował. Milionów ofiar nie liczę :(

    --
    Liwiusz

  • 213. Data: 2015-08-26 18:21:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 18:17, zdumiony pisze:

    > A znasz takie coś jak przymus ekonomiczny?

    Toż to właśnie o tym pisałem - mieli lepiej w fabryce niż na wsi.
    Ty chciałbyś, aby siedzieli na wsi i mieli gorzej, ale dlaczego? Polecam
    nie wtrącać się do czyjegoś życia.

    --
    Liwiusz

  • 214. Data: 2015-08-26 18:24:10
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    W dniu 26.08.2015 o 18:21, Liwiusz pisze:
    > Toż to właśnie o tym pisałem - mieli lepiej w fabryce niż na wsi.

    Nie, w fabryce mieli gorzej niż starożytni niewolnicy

  • 215. Data: 2015-08-26 18:27:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 18:24, zdumiony pisze:

    > Nie, w fabryce mieli gorzej niż starożytni niewolnicy

    A co nas obchodzi jak mieli starożytni niewolnicy? W czasie się nie cofną.

    Liczy się jak może być w chwili im ówczesnej.

    --
    Liwiusz

  • 216. Data: 2015-08-26 18:29:53
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    W dniu 26.08.2015 o 18:27, Liwiusz pisze:

    > A co nas obchodzi jak mieli starożytni niewolnicy? W czasie się nie cofną.
    > Liczy się jak może być w chwili im ówczesnej.

    Obchodzi, bo jesteś zwolennikiem systemu niewolniczego

  • 217. Data: 2015-08-26 18:32:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 18:29, zdumiony pisze:

    > Obchodzi, bo jesteś zwolennikiem systemu niewolniczego

    Aha.

    --
    Liwiusz

  • 218. Data: 2015-08-26 18:40:26
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    W dniu 26.08.2015 o 18:32, Liwiusz pisze:

    > Aha.

    XIX wieczny "kapitalizm" nie różnił się od systemu niewolniczego.
    Wystarczy zapytać się, czy lepiej jest dzisiejszemu robotnikowi na
    Zachodzie w "socjalizmie" wg. JKM czy robotnikowi w XIX wiecznej fabryce?

  • 219. Data: 2015-08-26 18:45:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 18:40, zdumiony pisze:

    > XIX wieczny "kapitalizm" nie różnił się od systemu niewolniczego.
    > Wystarczy zapytać się, czy lepiej jest dzisiejszemu robotnikowi na
    > Zachodzie w "socjalizmie" wg. JKM czy robotnikowi w XIX wiecznej fabryce?

    Już pisałem, że nie można porównywać różnych czasów.
    XXI-wiecznemu robotnikowi w socjalizmie jest lepiej niż XIX-wiecznemu
    DLATEGO, że XXI-wieczny żyje z owoców pracy XIX- i XX-wiecznych
    przodków. Przecież do bogactwa też trzeba dojść (to trudne dla lewactwa,
    które uważa, że bogactwo bierze się z grabieży lub podatków).

    A już XXI-wiecznemu robotnikowi byłoby jeszcze lepiej, gdyby żył w
    wolnym rynku, a nie socjalizmie.

    Historia pokazuje, że komunizm rozwija się tylko do momentu całkowitego
    zużycia tkanki narodu - zarówno tej martwej, jak i żywej oraz finansowej.

    --
    Liwiusz

  • 220. Data: 2015-08-26 18:59:06
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    W dniu 26.08.2015 o 18:45, Liwiusz pisze:
    > DLATEGO, że XXI-wieczny żyje z owoców pracy XIX- i XX-wiecznych
    > przodków. Przecież do bogactwa też trzeba dojść (to trudne dla lewactwa,
    > które uważa, że bogactwo bierze się z grabieży lub podatków).

    Akurat, w XIX wieku można było coś odłożyć...A po drugiej wojnie
    światowej Niemcy byli zupełnie zniszczone, nie można było żyć z pracy
    przodków a mimo to się rozwinęły.