eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi

  • 151. Data: 2015-08-26 10:45:19
    Temat: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 10:44, zdumiony pisze:

    > Zdrowej bo zaszczepionej

    Stos jest analogią osoby zdrowej, bo zaszczepionej?
    Coś nie czaisz.

    --
    Liwiusz

  • 152. Data: 2015-08-26 10:45:22
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    W dniu 25.08.2015 o 22:06, Liwiusz pisze:
    > Nie bardzo rozumiesz - to nie ja "chcę szariatu" tylko chcę "braku
    > szariatu". Ja do wolnego rynku nikogo nie zmuszam, chcę go tylko dla
    > siebie (i dla innych, którzy tego chcą). Powtórzę - kto chce komuny,
    > może ją mieć nawet w państwie wolnorynkowym i może żyć obok mnie. Nie
    > chcę być tylko wcielany do komuny siłą.

    Mamy wolny rynek, ale wyznawcy góró Kórwina wmawiają że nie

  • 153. Data: 2015-08-26 10:47:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 10:44, Andrzej Lawa pisze:
    > Secundo: jeśli jesz tę zupę pomidorową tak, że chlapiesz na innych, to
    > jak najbardziej inni maja prawo przeciwko temu protestować i ci to
    > uniemożliwić.

    Zgadzam się - jak chlapię, mogą mnie wyprosić ("tutaj nie chcemy, aby
    przebywały osoby niezaszczepione").

    Ale musi też móc istnieć miejsce, gdzie właściciel może powiedzieć "tu
    możesz chlapać" ("tu mogą przebywać osoby nieszczepione").

    Ty chcesz takiego rozporządzania miejscem i zdrowiem - zakazać.

    --
    Liwiusz

  • 154. Data: 2015-08-26 10:48:34
    Temat: Globalne ocieplenie/ocipienie [Was: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Kilka miliardów lat nieprzerwanego życia na Ziemi świadczy jednak o tym,
    > że byle śmieci mu nie grożą. Myślę, że jesteś zbyt egoistyczny i
    > zadufany, aby uważać, że to my zagrażamy światu.
    >
    > A jeśli chodzi o ten zakopany węgiel - to kiedyś wszak był on cały w
    > powietrzu i nic złego się nie działo.

    <ironia> Naszym obowiązkiem jest przywrócić do ekologicznego obiegu węgiel
    który został z niego usunięty! Zlodowaceń nigdy więcej!
    Powiedz NIE wychłodzonej Ziemi! </ironia>

    --
    A. Filip
    Kto w naszych czasach jeszcze mówi o eksterminacji Ormian?

  • 155. Data: 2015-08-26 10:49:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 10:45, zdumiony pisze:

    > Mamy wolny rynek, ale wyznawcy góró Kórwina wmawiają że nie

    No tak, to na przykład pożycz od kogoś 100zł, potem te 100zł pożycz
    komuś i zobacz czy masz wolny rynek.

    Albo spróbuj pohandlować ropą.

    Chyba nie bardzo wiesz co to znaczy wolny rynek.

    --
    Liwiusz

  • 156. Data: 2015-08-26 10:50:37
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    W dniu 26.08.2015 o 10:43, Liwiusz pisze:

    > Tak jest, Generalissimusie.

    Gdyby chodziło ci o wolność, pojechałbyś do Somalii, ale ty jako
    totalista chcesz zmuszać wszystkich by żyli w Somalii.

  • 157. Data: 2015-08-26 10:52:34
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    W dniu 26.08.2015 o 10:49, Liwiusz pisze:
    > Chyba nie bardzo wiesz co to znaczy wolny rynek.

    > No tak, to na przykład pożycz od kogoś 100zł, potem te 100zł pożycz
    > komuś i zobacz czy masz wolny rynek.
    Nie wolno kraść, o to ci chodzi?

  • 158. Data: 2015-08-26 10:52:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 10:50, zdumiony pisze:

    > Gdyby chodziło ci o wolność, pojechałbyś do Somalii, ale ty jako
    > totalista chcesz zmuszać wszystkich by żyli w Somalii.

    Współczuję braku zrozumienia tematu.

    --
    Liwiusz

  • 159. Data: 2015-08-26 10:53:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 10:52, zdumiony pisze:

    > Nie wolno kraść, o to ci chodzi?

    Definicji kradzieży też, widzę, nie znasz.

    --
    Liwiusz

  • 160. Data: 2015-08-26 10:55:40
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    W dniu 26.08.2015 o 10:53, Liwiusz pisze:

    > Definicji kradzieży też, widzę, nie znasz.

    Jeśli już to mamy zbyt wolny rynek, bez kontroli -> parabanki, Amber Gold