    From: p...@y...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Powrot do kraju a WKU?
    Date: 20 Aug 2006 11:00:28 -0700

    Witam,
    Jestem w USA od 3 lat (zonaty z amerykanka), chce wrocic do kraju na 2
    tygodnie (odwiedzic rodzine itp), i znow wyleciec z kraju. Przed
    wylotem z kraju nie poinformowalem WKU o moich planach, nie
    wymeldowalem sie. Policja szukala mnie, pytali o mnie moich rodzicow,
    Czy jest mozliwosc, ze na lotnisku zatrzymaja mnie i aresztuja?

    Art.44.1. Slyszalem cos ze jezeli mam staly pobyt za granica to (pomimo
    tego ze jestem
    w PL) nie musze odbywac sluzby wojskowej. Jak to odnosi sie do mojej
    sytaucji?
    Czy podlegam pod ten artykul pomimo, ze jestem obecnie scigany? Jesli
    tak to jakie papiery potrzebuje WKU odemnie (swiadectwo slubu ,rachunki
    na adres w usa, ubezpieczenie samochodu)? Jesli nie, to jakie mam
    opcje, jak ta sprawe zalagodzic?