  • Data: 2006-08-22 21:56:31
    Temat: Re: Powrot do kraju a WKU?
    Od: "Art" <T...@z...adres.poczty.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zintegrowane bazy danych mamy tylko w przedsiebieorstwach
    > prywatnych;-)
    >
    > Dam sobie lewe jajo obciac ze SG nie ma pojecia o tym ze WKU wraz z PP
    > cie szuka;-)

    Oj żebys go nie stracil ;-)
    Wczoraj wyjezdzalem samochodem zarejestrowanym na ojca na Slowacje na zakupy
    (jestem na wczaach pod granica). 3 miesiace temu ukradli tablice i zamiast
    nowych sa wtórniki (oczywiscie legalne - naklejeczki w dowodzie i
    pieczatka). i przy wyjezdzie z kolejki samochodow (z 5-6 aut)
    podjezdzajacych do okienka tylko ja zostalem poproszony o pokazanie dowodu
    rejestarejestacyjnego,prawa jazdy po czym musialem zjechac na bok zeby
    sprawdzili w komputerze - od razu pytanie czy tablice nie byly kradzione
    itp. . wszedlem tm do kantorka SG i zerknolem na monitor - tam na terminalu
    wyswietlone dane samochodu z adnotacja ze nie zezwolona na wyjazd (gosc
    wypuszczajac mnie musial napisac notatke ze pojazd sprawdzony itp.)
    dodatkowo wyswietlone moje dane prawdopodobnie zczytene czytnikiem
    paszportu z adotacja ze nie poszukiwany itp. Lekkie zdziwienie mnie zlapalo
    jak zobaczylem ze takie dane maja na przejsciu dla samochodow osobowych na
    zadupiu w gorach - i to dane online - bo dzien wczesniej bylem tez
    kontrolowany w innym miejscu przez SG (zwykla kontrola drogowa w pasie
    przygranicznym - mam tablice z centralnej polski) i tam gosc mial juz info
    ze mnie sprawdzali wiec nie bylbym taki pewny ze nie maja danych z wku.
    Najbardziej zastanawia mnie fakt ze akurat mnie poprosili o dokumenty itd.
    bo pojazd 10 letni i nie jakis specjalnie rzucajacy sie w oczy. Moze maja
    zainstalowany system identyfikacji tablic rejestracyjnych (pracuje w branzy
    zabezpieczeniowej i widzialem juz takie systemy ale to dosc drogie zabawki)?

    Pozdr
    Art