  • 1. Data: 2006-12-01 08:55:29
    Temat: Poszukuje prawnika w USA
    Od: "Mariusz K." <r...@e...pl>

  • 2. Data: 2006-12-01 09:27:43
    Temat: Re: Poszukuje prawnika w USA
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

  • 3. Data: 2006-12-02 03:12:09
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Mariusz K." <r...@e...pl> wrote in message
    news:ekoqs4$o7k$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > jak w temacie
    > ew. jakies namiary
    > najlepiej mowiacego po polsku
    > wiecej info na priv.
    > jezeli zle trafilem to przepraszam

    Nie ma czegoś takiego jak prawnik w USA.
    Prawnicy w USA mają licencję w określonym stanie i tylko w tym stanie mogą
    występować jako prawnicy. W każdym innym są zwykłymi obywatelami.
    Jeśli sprawa dotyczy Chicago, czy Nowego Jorku to masz duże szanse, że
    znajdziesz prawnika mówiącego po polsku.
    Z tym, że ja bym akurat od prawników mówiących po polsku trzymał się z
    daleka (od razu przepraszam tych uczciwych).
    Napisz na alt.pl.usa i napisz czego sprawa dotyczy i w jakim stanie, albo
    mieście. Możliwe, że ktoś ma namiary na kogoś sprawdzonego.
    Pogooglaj też trochę.

  • 4. Data: 2006-12-02 13:20:16
    Od: bank <3...@h...com>

    witek wrote:

> [...]
    > Napisz na alt.pl.usa i napisz czego sprawa dotyczy i w jakim stanie, albo
    > mieście. Możliwe, że ktoś ma namiary na kogoś sprawdzonego.

    a poniewaz wyglada na to ze jestes obywatelem obcego panstwa/stanu wobec
    pozwanego (diversity of citizenship) to sprawa moze obic sie o sad
    federalny. A przed takimi trzeba miec kolejna licencje. Nie mowiac o
    doswiadczeniu w innej procedurze.