  • 1. Data: 2006-11-30 18:18:10
    Temat: Wymazanie z KRK - pogubilam sie
    Od: m...@o...pl

    Wiem, ze temat byl wielokrotnie walkowany. Niestety przegladajc rozne
    zrodla natknelam sie na rozne informacje. Wynik tego jest taki, ze juz
    zupelnie nie wiem jak jest naprawde.
    Otoz w 2003 roku otrzymalam wyrok z art 500 a kara zostala wymierzona
    na podstawie art 286 punkt 1 i 3art 500 (1 i 3 kpk) - zostalam ukarana
    grzywna ( wyrok nakazowy).
    Czy o wymazanie moge sie starac po:
    - 3 latach od zasadzonego wyroku
    - 3 latach od momentu zaplacenia grzywny
    - czy tez wymazanie nastapi po zaplaceniu grzywny?
    - czy tez podlega to wpisowi na 10 lat i wowczas moge po 5 latach sie
    starac? ( ta wersje uszlyszalam juz od dwoch prawnikow od prawa
    karnego).

    Przyznam, ze pogubilam sie w tym wszystkim i dlatego prosze o pomoc.

    Z gory dziekuje.

  • 2. Data: 2006-11-30 18:20:05
    Temat: Re: Wymazanie z KRK - pogubilam sie
    Od: m...@o...pl

    > Otoz w 2003 roku otrzymalam wyrok z art 500 a kara zostala wymierzona
    > na podstawie art 286 punkt 1 i 3art - zostalam ukarana
    > grzywna ( wyrok nakazowy).

    To zdanie tak mialo brzemic

  • 3. Data: 2006-11-30 20:19:15
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    m...@o...pl napisał(a):
    > Wiem, ze temat byl wielokrotnie walkowany. Niestety przegladajc rozne
    > zrodla natknelam sie na rozne informacje. Wynik tego jest taki, ze juz
    > zupelnie nie wiem jak jest naprawde.

    art.104§4 kk

    KG

  • 4. Data: 2006-11-30 20:19:40
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    m...@o...pl napisał(a):
    > Wiem, ze temat byl wielokrotnie walkowany. Niestety przegladajc rozne
    > zrodla natknelam sie na rozne informacje. Wynik tego jest taki, ze juz
    > zupelnie nie wiem jak jest naprawde.

    art.107 kk

    KG