  • 371. Data: 2023-12-05 00:14:57
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-04, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Robert moze ujawni wielką tajemnicę rozporządzeniową, ale ... tak.
    > Organy panstwowe dzialaja w granicach i na podstawie prawa.
    > Operator nie powie gdzie jest czyjs telefon (*),
    > Policji powie, o ile ustawa mu nakazuje.

    Ustawa nakazuje pomoc osobom w bezposrednim narażeniu zycia lub zdrowia,
    ale faktycznie nie ma się tu co szarpac. Dla przejrzystości takie
    umocowanie byc powinno.

    --
    Marcin

  • 372. Data: 2023-12-05 00:20:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-04, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    k=&standards=&bands=&center=49.854286%2C19.366242&zo
    om=14

    > A wiesz w której sieci pracował jej telefon?

    Jakie to ma znaczenie skoro wiemy, że da się to łatwo ustalić?
    Wystarczyło zapytać ojca.

    --
    Marcin

  • 373. Data: 2023-12-05 00:23:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Jak do mnie przyjechali to wyglądali jak strażacy, i nawet gaśnice mieli
    > ze sobą. I byli faktycznie po paru minutach.

    Ale na poszukiwania nie jadą ci z JRG. Natomiast Straż Pożarna jest
    najszybsza. Chłopaki dają radę. Już tu kiedyś pisałem, jak grałem z nimi
    w siatkę. Na sali było kilku ze zmiany dyżurnej. Zdążyli na alarm
    wybiec, zanim piłka zaserwowana doleciała.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 374. Data: 2023-12-05 00:26:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    k=&standards=&bands=&center=49.854286%2C19.366242&zo
    om=14
    > Jakie to ma znaczenie skoro wiemy, że da się to łatwo ustalić?
    > Wystarczyło zapytać ojca.

    Ojciec nie jest potrzebny. To są jawne dane. Numer mi jest tylko
    potrzebny i z domu to ustalę. Ale nie wiem, co mam analizować, bo w
    Andrychowie są maszty różnych operatorów i różnie są ulokowane względem
    miejscowości.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 375. Data: 2023-12-05 00:27:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.12.2023 o 00:02, Shrek pisze:
    > No ale nie bardzo została...

    I to mnie intryguje. Tu poziom poszukiwań - nawet błędnie
    zakwalifikowany - nie ma nic do rzeczy.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 376. Data: 2023-12-05 00:33:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Bo może, ale nie ma takiej potrzeby. Mumer nastolatki był znany a karta
    > była w telefonie.

    W polskich sieciach nie da się dzwonić na 112 bez karty sim? Jakiś nr
    musi być, ale chyba zwykle jest to imei, a jedynie wtórnie telefonu (po
    sim). A skoro tak, to dlaczego nie miałoby się dać namierzyć?

    --
    Marcin

  • 377. Data: 2023-12-05 00:37:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-04, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Mówili o obrzęku, ale czy to to samo?

    Skutek i przyczyna. Jest wylew, zaczyna rosnąć cisnienie śródczaszkowe,
    to powoduje obrzęk. Przynajmniej tak rzecz rozumiem.

    --
    Marcin

  • 378. Data: 2023-12-05 00:49:20
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-04, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale pytanie, z jakiego powodu ten wylew.
    >
    > Samoistnie u dzieci ... raczej rzadki przypadek.

    > Tak mówiła?

    > Brzuch po uderzeniu głową ?

    Rózne objawy gastryczne, mdłości, zbieranie się na wymioty, podobne
    atrakcje, są dość typowe dla wylewu, zresztą równiez dla pękniecia
    tętniaka, niekoniecznie w mózgu. W sumie nie zdziwiłbym się, że ojciec
    usłyszał, że jest jej niedobrze, a ktoś po drodze przerobił to na bolący
    brzuch.

    --
    Marcin

  • 379. Data: 2023-12-05 00:51:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > W polskich sieciach nie da się dzwonić na 112 bez karty sim? Jakiś nr
    > musi być, ale chyba zwykle jest to imei, a jedynie wtórnie telefonu (po
    > sim). A skoro tak, to dlaczego nie miałoby się dać namierzyć?

    Da się. Po prostu to taka ślepa odnoga, bo ktoś nagle zaczął dyskutować,
    co by było, jakby karty SIM nie było. Wyświetla się się komunikat
    "telefon bez karty", ale są dane o miejscu. IMEI można ustalić.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 380. Data: 2023-12-05 00:54:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-04, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    60988,andrychow-to-on-znalazl-wychlodzona-14-latke-w
    -centrum-miasta.html\

    > Albo fałszywa informacja. Bedziesz szukał daleko, a ona blisko.
    > W starej sieci GSM była mierzona odległość od BTS
    > (raczej w trakcie rozmowy), ale teraz jakies inne sieci.

    A inaczej będzisz szukał i daleko i blisko i pomiędzy. Informacja może
    być fałszywa, albo może i nie być fałszywa. Jest to jakaś informacja,
    którą mozna w piewszej kolejności zweryfikować. Wciąż ten sam obszar,
    inny priorytet. No chyba, że są jakieś wskazania, że co innego ten
    wyższy priorytet miec powinno.

    > Cały czas była w swojej sieci, no chyba, ze ma w domu słaby zasięg ..

    Byłoby dobrze zrozumieć co w końcu się da a co się nie da, ale nie
    wygląda, żeby z tej dyskusji miało to wyniknąć.

    --
    Marcin