  • 11. Data: 2024-06-12 16:55:35
    Temat: Re: Poszukiwania
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 Jun 2024 11:33:32 +0200, Shrek wrote:

    > Tutaj też:P

    Tu była szybka reakcja, więc nie było się czego wstydzić.

    Gorzej, jak olano, a na drugi dzien trup się znalazł.

    J.

  • 12. Data: 2024-06-12 17:11:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.06.2024 o 16:55, J.F pisze:

    > Tu była szybka reakcja, więc nie było się czego wstydzić.

    Przecież się nie wstydzą. Pytam czemu milionera warto szukać, a areczka
    nie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 13. Data: 2024-06-12 18:24:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 Jun 2024 17:11:59 +0200, Shrek wrote:

    > Przecież się nie wstydzą. Pytam czemu milionera warto szukać, a areczka
    > nie.

    Ale może jednak już warto?
    Bo może się znajdzie na drugi dzień, nieżywy, i smród będzie ...

    Poza tym widzisz - dorobili się jakis kryteriów ocen, i bardzo dobrze,
    milioner wpada w kategorię "możliwe porwanie" ...

    J.

  • 14. Data: 2024-06-12 18:29:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.06.2024 o 18:24, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Poza tym widzisz - dorobili się jakis kryteriów ocen, i bardzo dobrze,
    > milioner wpada w kategorię "możliwe porwanie" ...

    To źle szukali - przecież wiadomo że jak go by chcieli ukryć to co
    najwmniej w sąsiednim powiecie - wtedy policji nic nie może:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2024-06-12 18:35:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 Jun 2024 18:29:13 +0200, Shrek wrote:

    > To źle szukali - przecież wiadomo że jak go by chcieli ukryć to co
    > najwmniej w sąsiednim powiecie - wtedy policji nic nie może:P

    Toż sie wczoraj z tego nabijałem trochę ... ale może niesłusznie
    - jakby szybko ruszyli d*, przepatrzyli/zabezpieczyli monitoringi, to
    może by jakiś ślad porywaczy trafili ...

    J.

  • 16. Data: 2024-06-12 18:43:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.06.2024 o 18:35, J.F pisze:

    > Toż sie wczoraj z tego nabijałem trochę ... ale może niesłusznie
    > - jakby szybko ruszyli d*, przepatrzyli/zabezpieczyli monitoringi, to
    > może by jakiś ślad porywaczy trafili ...

    E tam - nie da się. Przypomnieć ci, że jak mi moto zajebali i dałem im
    namiary na świadka co co drugi dzień ze sprawcami pije to nie warto
    było, a nawet to by niedobra było bo? ;)

    Ale po co porwanego szukać - zgłoszą się po okup to będzie coś wiadomo;)
    A tak gdzie szukać jak przecież nie wiadomo gdzie jest, bo może go
    porwali i gdzieś schowali? Przecież się nie da - nawet jakby porywacza
    zidentyfikowali to moze nie mieszkać w miejscu zameldowania i dupa zbita:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!