  • 71. Data: 2003-11-18 17:24:27
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net>
    news:bpdjt2$3i9$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

    > Za jego treść odpowiada, jego właścicielem nie jest.
    > Arek

    Jak to nikt? A kto jest właścicielem psa który wypuszczony
    do ogrodu kąsa ludzi? Odpowiada właściciel czy nikt?
    \|/ re:

  • 72. Data: 2003-11-18 17:29:53
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:bpdjum$3i9$2@news.onet.pl

    > Zapytaj rodziców to Ci powiedzą.
    > Arek

    A juz myslalem ze powiesz zeby poszukal sobie w internecie :P

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 73. Data: 2003-11-18 17:33:00
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze>
    > wydawało się że <ksRobak> miał rację
    > <news:bpdj78$2s0$1@inews.gazeta.pl> ale:

    > doskonale o tym wiem.
    > robaczku.
    >
    > ja zresztą dużo wiem
    > ;)
    > [tren R]

    Wiem, wiem :)
    Po prostu masz 7 zmysła (nie mylić z sigiem) :D
    (sigiem to nie znaczy siben) ;)))
    \|/ re:

  • 74. Data: 2003-11-18 17:34:30
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <ksRobak> miał rację <news:bpdkc6$6r8$1@inews.gazeta.pl>
    ale:

    > Mickiewicz pisłał o Jacku Soplicy. Ksiądz Robak - była jego
    > ksywa. Jak myślisz: czy jest różnica pomiędzy:
    > ksiądz Robak a ksRobak? Czy to to samo?? ;)

    no własnie - jego ksywa.
    ksiądz robak i ksrobak - to jest to samo, tak własnie.;)

    > i jest tak potrzebny wirtualnej przestrzeni internetowej
    > jak prasa, kino czy teatr w realu. Jeśli by go nie było dziś -
    > to jutro by powstał. Pytanie tylko: jaki serwis?
    > Złodziejski? Anonimowy? Kradzież krasnala przez
    > anonimowego złodzieja będzie zawsze kradzieżą.!

    jaka kradzież?
    to ekspozycja, a nie kradzież.
    krasnal jest na swoim miejscu.
    a w serwisie zapalono nad nim światełko.
    fuj.

    > A co zrobić jak złodziej nie chce oddać krasnala? Na pal?? :)

    zgłosic na policję, koleżko.
    taką od ścigania krasnali.
    bywa i tak, że policja zgarnia wtedy własciciela ogrodu
    w którym krasnale się wychowywały. za współudział.

    --
    Łatwiej jest walczyć o zasady niż żyć zgodnie z nimi.

    Alfred Adler

  • 75. Data: 2003-11-18 17:37:07
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <Rafal 'Raf256' Maj> miał rację
    <news:Xns9437BC2B73354raf256com@213.180.128.20> ale:

    ależ ja jestem dziecko internetu
    ;))

    --
    sygnaturkowym skrytożercom mówimy: nie!

    http://trener.blog.pl

  • 76. Data: 2003-11-18 17:39:50
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <ksRobak> miał rację <news:bpdl4g$9e8$1@inews.gazeta.pl>
    ale:

    > Po prostu masz 7 zmysła (nie mylić z sigiem) :D
    > (sigiem to nie znaczy siben) ;)))

    7 zmysł to jedno.
    a drugie to miec odpowiednią wiedzę i kontakty w pewnych gremiach
    ;))

    --
    Czy jesteś zazdrosny, że Głosy mówią tylko do mnie?

    http://trener.blog.pl

  • 77. Data: 2003-11-18 17:47:39
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    > wydawało się że <ksRobak> miał rację
    > <news:bpdkc6$6r8$1@inews.gazeta.pl> ale:

    > no własnie - jego ksywa.
    > ksiądz robak i ksrobak - to jest to samo, tak własnie.;)

    To samo a jakby co innego?? :o)

    > jaka kradzież?
    > to ekspozycja, a nie kradzież.
    > krasnal jest na swoim miejscu.
    > a w serwisie zapalono nad nim światełko.
    > fuj.

    Ekspozycja Kradzionych Krasnali (czytaj: EKK) :)
    Fotografia z ukrycia w krzywym obiektywie. Błe

    > zgłosic na policję, koleżko.
    > taką od ścigania krasnali.
    > bywa i tak, że policja zgarnia wtedy własciciela ogrodu
    > w którym krasnale się wychowywały. za współudział.
    > [tren R]

    Ale ja nie chcę zemsty. Ja chcę jawności i rzetelności. :-)
    Jeśli Grupowicz żąda zdjęcia niewłaściwego jego zdaniem
    wykorzystania JEGO posta to anonimowi złodzieje powinni to
    bez szemrania wykonać. Chyba że się ujawnią - to wtedy
    może zarobią na szacunek. ;)))
    \|/ re:

  • 78. Data: 2003-11-18 17:51:30
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

> [...]

    > [tren R]
    > --
    > Czy jesteś zazdrosny, że Głosy mówią tylko do mnie?

    Tia... ;)
    alle bądź ostrożny.
    \|/ re:
    --
    mowa jest srebrem a zrozumienie złotem [ksRobak]

  • 79. Data: 2003-11-18 17:53:07
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    > ksRobak rzecze:
    >
    > Za jego treść odpowiada, jego właścicielem nie jest.

    No coz ... to zacznij odpowiadac za moje dlugi ktorych wlascicielem jestem
    ja :D

    Tak na marginesie widac ze zmienilo Ci sie zdanie ... jakis czas temu za
    cytowanie twoich postow straszyles sprawami w sadzie ... wiec cos chyba jest
    oki ... bo ponoc krowa tylko nie zmienia zdania :D

  • 80. Data: 2003-11-18 17:58:06
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <ksRobak> miał rację <news:bpdlvr$cd3$1@inews.gazeta.pl>
    ale:

    > To samo a jakby co innego?? :o)

    poniekąd ;)

    > Ekspozycja Kradzionych Krasnali (czytaj: EKK) :)
    > Fotografia z ukrycia w krzywym obiektywie. Błe

    przesadzasz.
    EOT - z mojej strony.

    > Ale ja nie chcę zemsty. Ja chcę jawności i rzetelności. :-)

    chcieć zawsze możesz.
    gdybyś tworzył - miałbys wpływ.
    a tak pozostaje ci malkontenckie chciejstwo.

    > Jeśli Grupowicz żąda zdjęcia niewłaściwego jego zdaniem
    > wykorzystania JEGO posta to anonimowi złodzieje powinni to
    > bez szemrania wykonać. Chyba że się ujawnią - to wtedy
    > może zarobią na szacunek. ;)))

    jesli nie będziesz zalewał grupy setkami postów
    i dsytkutował konkretnie, oraz w swoim imieniu,
    z pełną ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, może zarobisz na szacunek.

    w kazdym razie warto się starać.

    EOT - z mojej strony - ostateczny

    --
    - Stirlitz, ile jest dwa razy dwa? - zapytał Müller. Stirlitz wiedział,
    wiedział również że Müller też wie, ale nie wiedział, czy Centrala