  • 41. Data: 2019-05-08 10:33:43
    Temat: Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-07 o 21:49, u2 pisze:

    > księża katoliccy nie żenią się z innym księżmi, nie adoptują cudzych
    > dzieci, przykłady można mnożyć:))))))))

    Wiesz jak wygląda proces adopcyjny, a w zasadzie przedadobcyjny? Bo
    jeśli nie wiesz, to zanim dostaniesz się do programu adopcyjnego, musisz
    przejść szkolenie, na które musisz się zakwalifikować. Proces
    kwalifikacyjny to sa miesiące, a sposób oceny taki, że trzeba być
    desperatem, albo mieć szczęście, by bezboleśnie go przejść. Dodaj do
    tego, że ok 1/3 organizacji (których sposób działania to państwo w
    państwie) uprawnionych do przeprowadzania tych szkoleń, to organizacje
    katolickie... Tak więc szanse na to, że para gejów dostanie się do
    programu są nikłe. Więc zajmowanie się tym problemem jest na prawdę bez
    sensu.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 42. Data: 2019-05-08 10:40:41
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 08.05.2019 o 08:02, z pisze:
    > A obrażanie ludzi i mowę nienawiści sobie daruj. Jażdżewskiego nie
    > przeskoczysz.

    e tam, Jcek z podobnej choinki się urwał, zawzięty antyklerykał z
    Jcka:)))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 43. Data: 2019-05-08 10:42:20
    Od: u2 <u...@o...pl>

> [...]
    > katolickie... Tak więc szanse na to, że para gejów dostanie się do
    > programu są nikłe. Więc zajmowanie się tym problemem jest na prawdę bez

    ale ale co mówi Rabiej ? powoli w Bolanda będzie tak jak na zachodzie,
    czyli małżeństwa jednopłciowe i adopcje cudzych dzieci przez gejów:)))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 44. Data: 2019-05-08 11:17:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 8 May 2019 10:33:43 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

> [...]
    > katolickie... Tak więc szanse na to, że para gejów dostanie się do
    > programu są nikłe. Więc zajmowanie się tym problemem jest na prawdę bez

    No wiem. To tylko wskazuje że jest wiele jeszcze do zrobienia. W
    światlejszych krajach dawno pozamykano "bidule" zauważając że produkują
    kaleki społeczne. U nas się mnoży przeszkody przed adopcją a wystarczyło
    by kilka prostych reguł do zastosowania przez urzędasa w gminie. A nawet
    szczypta rozumu, by nie dawać dzieciaków alkoholikom czy biedocie z
    piątką swoich bachorów. Oprócz adopcji, co daje multum praw
    adoptowanemu, można by rozważyć lżejsze formy przyjmowania dzieci na
    wychowanie. A Kościół, jak zwykle, wtrynia nos w nie swoje sprawy. Niech
    się zajmie oddawaniem czci komu tam trzeba. Nie po to bóg dał nam wolną
    wolę byśmy mieli teraz jej się zrzekać na funkcjonariuszy Kościoła.
    Wracając do gejów, powtórzę jeszcze raz, co już kiedyś powiedziałem.
    Gdybym miał umrzeć i zdecydować kto ma się zająć moimi dziećmi to
    wybrałbym raczej parę gejów aniżeli typową rodzinę katolicką.
    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

  • 45. Data: 2019-05-08 11:24:11
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 8 May 2019 08:02:05 +0200, z napisał(a):

    > PS. Kto to ku... jest Jażdż...? Z jakiej choinki się urwał? Jakieś
    > popłuczyny po Palikocie? Celebtyta z tego będzie? Bo polityk raczej marny.

    Jażdżewski pojechał po bandzie aczkolwiek nie przekroczył akademickich
    zwyczajów. Zyskał na skuteczności i rozgłosie więc politykiem jest
    znakomitym. Pod tym co powiedział, ja się podpisuję oboma rękami. Jeśli
    coś miałoby mnie niepokoić, to to że K.K weźmie sobie krytykę do serca,
    poprawi się i tym samym przedłuży swoją egzystencję. Ale jakoś mnie to
    nie niepokoi, ufam w jego niezachwianą pychę :)

  • 46. Data: 2019-05-08 11:26:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > wybrałbym raczej parę gejów aniżeli typową rodzinę katolicką.

    Pewnie dlatego, że o "typowej rodzinie katolickiej" masz nikłe pojęcie,
    podobnie zresztą jak o gejowskich parach (zresztą prawdopodobieństwo
    tego, że para gejów nie dotrwałaby do pełnoletności twoich dzieci jest o
    wiele bardziej prawdopodobne, niżby nie dotrwać miała para rodziców
    adopcyjnych.

    --
    Liwiusz

  • 47. Data: 2019-05-08 11:51:36
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 8 May 2019 11:26:56 +0200, Liwiusz napisał(a):

> [...]
    > tego, że para gejów nie dotrwałaby do pełnoletności twoich dzieci jest o
    > wiele bardziej prawdopodobne, niżby nie dotrwać miała para rodziców

    Wychowałem się w "typowej rodzinie katolickiej", więc mam pojęcie z
    autopsji. Czytam literaturę a nie wyłącznie kodeksy praw jak ty. Długo
    już obserwuję życie wokół. Więc nie odmawiaj mi bezpodstawnie pojęcia o
    czym mówię. Z prawniczej praktyki natomiast powinieneś mieć pojęcie o
    stopie rozwodów heteroseksualnych związków. A o związkach gejowskich
    wiesz g... bo one się nie pojawiają w świetle dnia.

  • 48. Data: 2019-05-08 12:03:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Wychowałem się w "typowej rodzinie katolickiej", więc mam pojęcie z
    > autopsji.

    Trąci paragrafem 22. Albo to była patologiczna rodzina, i sam wyrosłeś
    na patola, więc nie ma sensu się powoływać na twoje zdanie, albo jesteś
    porządnym, mądrym i prawym człowiekiem, tylko z jakimiś uprzedzeniami.

    > stopie rozwodów heteroseksualnych związków. A o związkach gejowskich
    > wiesz g... bo one się nie pojawiają w świetle dnia.

    Taki mądry człowiek, a do odpowiednich opracowań się nie umie doczytać.
    To znaczy pewnie umie, ale wywołałyby u niego dysonans poznawczy, to
    udaje, że "nie pojawiają się w świetle dnia" (cokolwiek ta barwna
    metafora znaczy).

    --
    Liwiusz

  • 49. Data: 2019-05-08 13:30:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 8 May 2019 12:03:57 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Trąci paragrafem 22. Albo to była patologiczna rodzina, i sam wyrosłeś
    > na patola, więc nie ma sensu się powoływać na twoje zdanie,
    Ciekawy wniosek. Namawiam do tolerancji i przyznawania praw
    dyskryminowanym a ty tu widzisz patologię?

    >albo jesteś
    > porządnym, mądrym i prawym człowiekiem, tylko z jakimiś uprzedzeniami.
    Jak można być "porządnym i mądrym" ale z uprzedzeniami? Jedno drugie
    wyklucza.

> [...]
    > To znaczy pewnie umie, ale wywołałyby u niego dysonans poznawczy, to
    > udaje, że "nie pojawiają się w świetle dnia" (cokolwiek ta barwna
    Zakładam że chodzi ci o nietrwałość oficjalnych (tam gdzie to możliwe)
    związków gejowskich w porównaniu do oficjalnych związków hetero?
    Jeśli tak, to przytocz mi badania socjologiczne.

  • 50. Data: 2019-05-08 13:35:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Ciekawy wniosek. Namawiam do tolerancji i przyznawania praw
    > dyskryminowanym a ty tu widzisz patologię?

    Nie do tego się odnosiłem, tylko do tego, że w kwestii wychowania dzieci
    stawiasz wyżej rodzinę gejowską od rodziny katolickiej.

    Prawa powinni mieć wszyscy takie same. Więc jeśli uznajemy, że dajemy do
    adopcji dzieci tylko małżeństwom (czyli związkom kobiety i mężczyzny),
    to oczywistym jest, że nie dajemy innym osobom, nawet gejom (niby
    dlaczego mielibyśmy dawać akurat gejom, a nie innym związkom, na
    przykład związkowi filatelistów-hobbystów?)

    > Zakładam że chodzi ci o nietrwałość oficjalnych (tam gdzie to możliwe)
    > związków gejowskich w porównaniu do oficjalnych związków hetero?
    > Jeśli tak, to przytocz mi badania socjologiczne.

    Czyli nie znasz. Ale o tym, gdzie wysyłać dzieci - chcesz decydować.
    Lepiej jednak nie dawać ci decyzji w tym temacie.

    --
    Liwiusz