  • 31. Data: 2019-05-07 12:28:51
    Temat: Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 7 May 2019 00:41:32 +0200, Sonn napisał(a):

    > Skąd się biorą tacy debile jak ty kacapski pajacu? Hodują was gdzieś?

    Coś tam pisali o Piotrogrodzie:
    https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-pracownicy-ros
    yjskiej-fabryki-trolli-ujawniaja-kulisy-swej-p,nId,2
    547172

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 32. Data: 2019-05-07 13:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Sonn x...@p...onet.pl ...

    > Skąd się biorą tacy debile jak ty kacapski pajacu? Hodują was
    > gdzieś?

    Biora sie stad ze niektorzy wyciagaja ich z kibla i probuja z nimi
    rozmawiac.
    Prosze cie, nie rób tego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 33. Data: 2019-05-07 15:21:46
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 07 May 2019 11:59:56 GMT, Budzik napisał(a):

    > Prosze cie, nie rób tego.

    Dpłączam się do prośby :)
    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

  • 34. Data: 2019-05-07 21:20:35
    Od: z <...@...pl>

    Między utrudnianiem życia a domaganiem się nienależnych praw i
    przywilejów, afirmacją i wręcz RELIGIĄ jest subtelna różnica.

  • 35. Data: 2019-05-07 21:43:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 7 May 2019 21:20:35 +0200, z napisał(a):

    > W dniu 2019-05-06 o 17:11, Jacek Maciejewski pisze:
    >
    > Między utrudnianiem życia a domaganiem się nienależnych praw i
    > przywilejów, afirmacją i wręcz RELIGIĄ jest subtelna różnica.

    Pogięło cię? Wymień te nienależne prawa, daj przykłady domagania się
    afirmacji i wytłumacz się z RELIGII bo tu to zupełnie przestaję cię
    rozumieć.

  • 36. Data: 2019-05-07 21:49:23
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 07.05.2019 o 21:43, Jcek Maciejew pisze:

    > Pogięło cię? Wymień te nienależne prawa, daj przykłady domagania się
    > afirmacji i wytłumacz się z RELIGII bo tu to zupełnie przestaję cię
    > rozumieć.

    księża katoliccy nie żenią się z innym księżmi, nie adoptują cudzych
    dzieci, przykłady można mnożyć:))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 37. Data: 2019-05-07 21:52:55
    Od: z <...@...pl>

    Daj spokój Krystyna ;-)
    Ile razy można tłumaczyć co to jest małżeństwo i dlaczego ma przywileje
    a inne związki NIE?

  • 38. Data: 2019-05-07 23:12:27
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 7 May 2019 21:52:55 +0200, z napisał(a):

    > Daj spokój Krystyna ;-)
    > Ile razy można tłumaczyć co to jest małżeństwo i dlaczego ma przywileje
    > a inne związki NIE?

    Wiedziałem że gówno odpowiesz. I po co ja gadam z jednoliterową ksywą?

  • 39. Data: 2019-05-07 23:51:28
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 07.05.2019 o 23:12, Jcek Maciejew pisze:

    > Wiedziałem że gówno odpowiesz. I po co ja gadam z jednoliterową ksywą?

    ano, Jcki tak mają:)))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 40. Data: 2019-05-08 08:02:05

    > Wiedziałem że gówno odpowiesz. I po co ja gadam z jednoliterową ksywą?

    Jak jesteś nowy na grupach to masz pracę domową do odrobienia.
    Przejrzeć historię przynajmniej kilka miesięcy wstecz.
    Do dzieła ;-)
    A obrażanie ludzi i mowę nienawiści sobie daruj. Jażdżewskiego nie
    przeskoczysz.

    PS. Kto to ku... jest Jażdż...? Z jakiej choinki się urwał? Jakieś
    popłuczyny po Palikocie? Celebtyta z tego będzie? Bo polityk raczej marny.