  • 41. Data: 2004-06-11 20:54:29
    Temat: Re: Pornografia w kioskach
    Od: "Nikot" <n...@o...pl>

    news:cad1p0$cnu$1@news.onet.pl...
    > Podziwiam umiejętność unikania odpowiedzi na pytania.

    Dziekuje.
    Ale twoj podziw jest niezasluzony, bo odpowiedzialem na pytanie - podalem ci
    definicje etymologiczna (tzn. nawiazujaca do znaczenia czesci skladowych
    slowa) oraz odeslalem do najpopularniejszych definicji doktryny.

    A ze swojej strony uwazam, ze tzw. problem braku precyzyjnej definicji
    pornografii jest problemem medialnym, wirtualnym. W praktyce orzeczniczej w
    90% przypadkow od razu wiadomo co jest pornografia. I nikt nie narzeka na
    brak scislej definicji tak samo pornografii dzieciecej, ani nie nawoluje z
    tego powodu do zdepenalizowania zachowan porno-pedofilskich. Poza tym w
    prawie jest wiele (nawet bardzo wiele, im bardziej sie czlowiek zna na
    prawie, tym mocniej to sobie uswiadamia) przypadkow, gdzie brak
    jednoznacznej definicji. A ma to czesto niebagatelne znaczenie - np. roznica
    miedzy katastrofa w ruchu ladowym, wypadkiem a stluczka nie jest ustawowo
    sprecyzowana, a wplywa na kwalifikacje prawna czynu, a wiec i na rozmiar i
    rodzaj kary.

    Nikot

  • 42. Data: 2004-06-11 21:11:14
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    <ciach>

    Psychol czy nawiedzony klecha?

    pdr
    Olo

  • 43. Data: 2004-06-11 22:38:50
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Dla twojej wiedzy:
    > Rozbudzona przedwczesnie aktywnosc seksualna moze prowadzic do nieudanego
    > wspolzycia seksualnego w przyszlosci, trudnosciach w zbudowaniu prawdziwego
    > pelnego zwiazku z partnerem, czy schorzen seksualnych typu homoseksualizm.

    pomimo, iz twoje texty sa naszpikowane pseudo naukowymi zwrotami uwazam, ze
    sa pelne bzdur. a ten post jest juz zupelnie oderwany od rzeczywistosci.
    homofobiczne, antyseksualne i proklerykalne brednie.

    jezeli czlowiek jest zainteresowany seksem, erotyka lub pornografia to
    oznacza, ze tego potrzebuje i jakiekolwiek sztuczne ograniczanie w imie
    wyssanych z palca potencjalnych zagrozen i grozacych odbiorcom zaburzen czy
    (hehe) "schorzen" jest kretynstwem. ludzie interesuja sie seksem, a strony
    porno sa najbardziej popularnymi w sieci. tego nie zmienisz i nie masz prawa.
    nie masz takze prawa zakazywac innym dostepu. nie chcesz to nie korzystaj ale
    nie wmawiaj innym, ze seks jest czyms szkodliwym. uwazam, ze jeszcze bardzo
    dluga droga przed toba skoro homoseksualizm nazywasz schorzeniem :P oznacza
    to, iz nie wiesz o czym piszesz, a wypowiadasz sie jedynie, aby zabrac glos w
    dyskusji.

    lepiej zadzwon do radia maryja i pozdrow ojca prowadzacego i ojca dyrektora
    i nawoluj do nienawisci do wszystkich szerzacych sodomie i gomore...

    pozdrawiam wszystkich NIEhipokrytow, ktorzy nie chca sztucznie ograniczac
    ludzkich potrzeb w imie swoich przekonac i pogladow, ktore to wlasnie powinny
    byc sfera intymna :)

    marcin

    ps. jezeli uznasz, ze cokolwiek ci imputuje to wiedz tylko, ze to o czym
    napisalem wynika z twoich wypowiedzi i daruj sobie sprostowania.

  • 44. Data: 2004-06-11 23:46:52
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    PaPi <p...@g...home.pl> wrote:

    > Sprobuj moze okreslic do jakiego wieku dziecko moze ogladac nagie
    > piersci (np. karmiacej matki) a od jakiego widok tychze uposledze
    > je emocjonalnie.

    Istnieje różnica między prezentowaniem nagości i seksualności.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 45. Data: 2004-06-11 23:51:38
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Nikot <n...@o...pl> wrote:

    > A erotyka i pornografia sa oczywiscie szkodliwe i to nie tylko (choc
    > zwlaszcza) dla dzieci.

    Dla dzieci tak, ale dorośli zazwyczaj mają już ukształtowany system
    wartości i priorytetów, przynajmniej na tyle, żeby widok potencjalnego
    obiektu seksualnego w niedwuznacznej sytuacji nie wywołał szkody na
    psychice.

    > Co jest intymne ma byc intymne.

    Tak, tu się zgadzam... Ale ktoś może się nie zgadzać i chcieć sprzedać
    swoje zdjęcia. Ktoś inny również może się nie zgadzać i chcieć kupić
    te zdjęcia. O ile ten ktoś jest dorosły - wolno mu.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
    Sorry, że trochę od tematu odbiegłam, ale cipka fajna jest. (C) GABi

  • 46. Data: 2004-06-12 11:31:04
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Przemyslaw Rokicki wrote:
    > Nie wiem co Ty robisz z tym dzieckiem al;e w tym wieku to ona powinna sie
    > bawic a nie siedziec i sie uczyc.

    I pewnie się bawi. Moje dziecko też się bawiło literkami i matematyką od
    4 roku życia, nikt go nie przymuszał do nauki. Również płynnie czyta (ma
    6 lat).

    --
    Tobi
    t...@p...onet.pl

    Masz stronę WWW? Koniecznie odwiedź http://pp.aukcje24.pl !

  • 47. Data: 2004-06-12 11:32:17
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    JaromirD wrote:
    > Witam
    >
    > Mam takie pytanie: w saloniku prasowymna półce są wystawione gazety
    > erotyczne (choć po prawdzie niektóre z nich to już pornografia). [...]

    Po czym wnosisz (że _już_ pornografia)?

  • 48. Data: 2004-06-12 12:19:13
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
[...]

    podchodzi do kiosku i czyta gazety ktore sa zas szyba :)

    P.

  • 49. Data: 2004-06-12 12:56:16
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Przemyslaw Rokicki wrote:
> [...]
    > : 6 lat).
    > :
    >
    > podchodzi do kiosku i czyta gazety ktore sa zas szyba :)

    Owszem, również, a moim obowiązkiem jest aby pilnować na co patrzy :)

  • 50. Data: 2004-06-12 13:43:43
    Od: JaromirD <r...@o...gl>

    Tobi napisał:

    > Po czym wnosisz (że _już_ pornografia)?

    Jak na okładce widać gołą dziewczynę w pozycji ginekologicznej (co prawda
    jest mały listek figowy) a nad nią napis "Zerżnij moją dziurkę" to co to
    jest? Akt? Erotyka?

    --
    Odpowiadając pocztą zamień gl na pl