  • 201. Data: 2005-08-02 21:29:12
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dcoo6n$fje$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > zdaniem jak najbardziej sa.
    > I powinni to zrobic by wyperswadowac innym takie glupoty.

    > a swistak siedzi i zawija je w te sreberka

    > to dopiero bylby sposob na likwidacje niewygodnych osob,
    > jaki czlowiek taki pomysl

    > zabijajac go nie bronisz majatku,

    > oswiadzcyles ze zamierzasz zamordowac potencjalnego zlodzieja,
    > jak sie taki czlowiek nazywa?

    > jasne jasne, jakby tak bylo to odazu bys o tym wspomnial
    >
    > Zaczynasz teraz mi wmawiac ze
    >
    > to juz zopstalo ustalone na samym poczatku

    > No poptarz , wczesniej to wina Billa gates'a a teraz to kradziez, co za

    Tylko Ty nazywasz mnie Mordercą i Złodziejem ! Jesteś taki sprawiedliwy
    czepiasz sie durnego mojego postu, proponuje Ci podjąć prace w komisji
    śledczej w sprawie afery Rywina. Tam sie wyzyjesz!.

  • 202. Data: 2005-08-02 21:33:33
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dcooh3$gtg$1@inews.gazeta.pl...

    > za glupote sie czasem obrywa, nie tylko od zlodziei, podalem jzu co
    > nalezaloby zrobic w takiej sytuacji.
    >
    > P.

    Tak, zadzwonie na Policje i zanim oni przyjadą to zlodziei i auta nie
    bedzie.

  • 203. Data: 2005-08-02 21:36:22
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Mariusz O." <m...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiadomości news:dcooh3$gtg$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak, zadzwonie na Policje i zanim oni przyjadą to zlodziei i auta nie
    Jak zaczną krasć to koniec, gdyby prawo pozwalało na jakieś wynalazki nie
    bylo by problemu.

  • 204. Data: 2005-08-03 08:06:21
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tylko Ty nazywasz mnie Mordercą i Złodziejem !

    nazwyam czyn ktory jak napisales w pierwszym poscie zamierzasz zrobic po
    imieniu,

    > Jesteś taki sprawiedliwy
    > czepiasz sie durnego mojego postu, proponuje Ci podjąć prace w komisji
    > śledczej w sprawie afery Rywina. Tam sie wyzyjesz!.

    czepiam sie faktow,

    A komisji ds Rywina od kilku lat juz nie ma.

    p.

  • 205. Data: 2005-08-03 08:08:21
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tak, zadzwonie na Policje i zanim oni przyjadą to zlodziei i auta nie
    > bedzie.

    probowales?
    Jezeli tak Ci szkoda auta to go ubezpiecz bo to sa ubezpieczenia,
    zakup GPS i inne zabezpieczenia a nei wyjezdzaj tu z mordem.

  • 206. Data: 2005-08-03 08:09:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jak zaczną krasć to koniec, gdyby prawo pozwalało na jakieś wynalazki nie
    > bylo by problemu.

    rozumiem ze caly soft na Twoim kompuetzrze jest prawy i zawsze byl
    prawy, jak to ze niegdy na nim sie nie znajdowaly zadne mp3 z piosenkami
    czy divxy czy tak?

  • 207. Data: 2005-08-03 09:44:52
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > rozumiem ze caly soft na Twoim kompuetzrze jest prawy i zawsze byl
    > prawy, jak to ze niegdy na nim sie nie znajdowaly zadne mp3 z piosenkami
    > czy divxy czy tak?

    Na Twoim się znajdują mp3, sam to przyznałeś. Ale one są wszystkie prawe, a
    ty jesteś jedyny prawy i sprawiedliwy.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 208. Data: 2005-08-03 10:09:09
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Na Twoim się znajdują mp3, sam to przyznałeś. Ale one są wszystkie prawe,
    > ty jesteś jedyny prawy i sprawiedliwy.

    nie, oswiadczyklem keidys ze zgrywam radio na komputer, wycinam co mnie
    interesuje i nagrywam na plyte.

    Po zatym zadalem CI konretne pytanie, jak rozumiem posiadasz, a wiec w
    sensie moralnym jestes takim samym zlodziejem
    i smieciem jak tu wypisuja M.O. Harry oraz Ty.

    Po za tym nigdy nie twierdzilem ze kiedys nie uzywalEM lewego softu. Bylo
    to na porzadku dziennym w calej polsce.
    Nie bardzo tylko wiem czym sie ronzi taka osoba od osoby kradnacej radio , w
    obu przypadkach pozbawia sie kogos
    jego wlasnosci.

    A sklonnosci do pobicia, zabicia ma kazdy czlowiek , tak jestesmy zbudowani,
    i zanim zarz ktos napisze ze bzdury
    wypisuje to niech wyopbrazi sobie sytuacje w ktorej spotyka obcego factea
    ktory rzznie jego zone.

    P.

    --
    szukasz pięknej ziemi? http://www.swistak.pl/aukcje/1197643.html
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"

  • 209. Data: 2005-08-03 11:24:46
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> wrote:

    > siatka na komary nie podziala na ludzi tak jakbys chcial, za slaby
    > "prad". po zatym w samochodzie komary nie lataja.

    No to zrobić samemu z trochę większym. A że nie latają... Właściciel
    samochodu nie musi przecież o tym wiedzieć.

    Argumentacja bardzo na upartego, ale może by przeszła.

    --
    Adam Wysocki * http://www.gophi.rotfl.pl/ * GG 1234 * Fido 2:480/138
    Poznałem cię po pine (C) Sziwan (Karol Kozimor) 9.06.2003 w Rybitwie

  • 210. Data: 2005-08-03 11:44:09
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> wrote:

    > oczywiscie zakladasz ze kazdy w tym zakladzie jest winny i slusznie
    > tam osadzony tak?

    Nawet jeśli nie, to dlaczego mieliby nie pracować? Mnie nikt za nic
    nie skazał, a jednak jeśli nie będę pracował, to nie będę miał co
    jeść. Nie widzę powodu, dla którego z więźniami miałoby być inaczej.

    --
    Adam Wysocki * http://www.gophi.rotfl.pl/ * GG 1234 * Fido 2:480/138
    Nie wybierałeś bycia pedałem. Po prostu miałeś szczęście. (C) GMG148