  • 1. Data: 2003-07-18 09:06:37
    Temat: Pomóżcie bo mnie w końcu zastrzelą !
    Od: "ESKULAP" <m...@t...jest.to>

    Witam. Mieszkam na uboczu wsi. Niedawno 40 m od mojego płotu w opuszczonym
    sadzie sąsiada myśliwi ustawili ambony. Do mojego domu to jest ok. 130 m,
    więc im wolno. Niestety strzelają w nocy zrywając mnie na równe nogi. Boje
    sie też o psy, które z ciekawości lub gnane instynktem za postrzelonym
    skowyczącym zwierzakiem popognają w pola i może się to skończyć tragedią.

    Mam pytanie czy wolno jest polować w terenie zabudowanym ,w końcu to wiejski
    sad ? Czy polujący moze naruszać ciszę nocną ?

    Pozdrawiam
    Dariusz "Ostrzelany-Niewyspany"

  • 2. Data: 2003-07-18 09:07:24
    Temat: Re: Pomóżcie bo mnie w końcu zastrzelą !
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik ESKULAP napisał:
    > Mam pytanie czy wolno jest polować w terenie zabudowanym ,w końcu to wiejski
    > sad ? Czy polujący moze naruszać ciszę nocną ?

    nie może!

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl