  • Data: 2006-03-06 09:19:18
    Temat: Pomówienie
    Od: "Anow" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Zostałem pomówiony na łamach lokalnej gazety o prowadzenie "kreatywnej
    ksiegowości" pewnej organizacji. Autor to jeden z uczestników Walnego
    zebrania rocznego, który był wszystkim i wszystkiemu przeciw. Po zebraniu
    napisał bądz zadzwonił do redakcji i przedstawił swoją wersję wydażeń.
    Oczywiście nie jest on pod tym art. podpisany ale nazwisko jest "do
    wiadmości redakcji"
    W artykule tym nie ma również podanych rzadnych nazwisk ani nazw instytucji
    ale i tak wszyscy którzy mają co wspólnego z tą branżą wiedzą o kogo chodzi.
    Nie rzetelność albo bardziej popularne słowo "kreatywność" w prowadzeniu
    księgowości może być stwierdzona przez biegłego rewidenta w wyniku badania
    ksiąg rachunkowych. Ten człowiek biegłym rewidentem nie jest, a wiecej jego
    wiedza na temat zasad rachunkowości jest =0.
    Moje pytanie:
    1. Jakie mam podstawy i o co moge walczyć w postępowaniu sądowym przeciwko
    temu człowiekowi.
    Nie mam pretensji do gazety która ten artykuł wydrukowała.
    Pozdrawiam i proszę o pomoc.