    From: tarcamion <t...@l...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pomocy! Co mogę zrobić z męczącym 'najemcą'
    Date: Tue, 21 Mar 2006 12:25:01 +0100

    Na mojej posiadłości mieszka brat teścia. Nieruchomość jest własnością
    teścia (brat się zrzekł całości ok 30 lat temu) przed urzędnikiem, a
    więc na piśmie jest, co więcej sąd w sprawie spadkowej to potwierdził.
    Problem polega na tym, że brat teścia sobie mieszka w jednym z lokali od
    wielu, wielu lat. Nie ma z nim żadnej umowy, nie płaci nawet podatów. Na
    dodatek jest uciążliwy - pije, awanturuje się i prowadzi ciągłe
    przebudowy prowadzące do zniszczenia lokalu (np. wyburzył ściany nośne
    wewnątrz lokalu).
    Na dodatek dzisiaj zdewastował mi skrzynkę na listy, bo nie pozwoliłem
    powiesić mu na płocie plastikowej butelki pełniącej rolę skrzynki na
    listy, która ewidentnie szpeci ogrodzenie.

    A teraz pytanie: Co mogę w takiej sytuacji zrobić (mając pełnomocnictwo
    teścia, ew. jak będzie trzeba przepisze na mnie i moją żonę całość).
    Czy mogę domagać się eksmisji? Płacenia czynszu? Jak wymusić podpisanie
    umowy?

    Pomóżcie