  • 31. Data: 2004-05-31 12:09:59
    Temat: Re: Polisa posagowa PZU - szukam Radcy Prawnego!
    Od: "Marek Radwański" <l...@g...pl>

    pilas<p...@w...pl> napisał(a):

    > Witam!!!
    > Po śmierci żony w roku 1990 ubezpieczyłem mojego syna na
    > 1.000.000zł,

    Proszę zwrócić się do powiatowego/miejskiego rzecznika konsumentów.
    Przedawnienie roszczeń z tyt. umów ubezpieczenia wynosi nie lat 10, ale lat
    3, drogi reklamacyjnej w ramach PZU na Życie S.A. nie trzeba przechodzić,

    pzdr

    marek radwański

  • 32. Data: 2005-05-31 11:31:59
    Temat: Re: Polisa posagowa PZU jak walczyć? Proszę o rady:)
    Od: Dominik Matusiak<d...@t...pl>

    Witam
    Nie ma żadnego obowiązującego przelicznika arytmetycznego, sądy oprócz
    obliczen matematycznych biora pod uwagę zasady współżycia społecznego, ważą
    interesy obu stron. Ja w praktyce jako wstępny przelicznik używam porównania
    danych kwot do miesięcznego wynagrodzenia za pracę, sądy moje wyliczenia
    modyfikują, każda sprawa jest inna i nawet przy dwóch analogicznych polisach,
    mogą zapaść różne rozstrzygnięcia. nie ma wyjścia, musi Pan udać sie do sądu.

    -> http://usenet.pomocprawna.info